Wifi blijft data actief discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Vanochtend kwam ik erachter dat, hoewel ik mijn iPhone 3G gewoon stanby had staan het lampje van mijn draadloW verbinding bleef knipperen. Mijn laptop stond ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi blijft data actief
Vanochtend kwam ik erachter dat, hoewel ik mijn iPhone 3G gewoon stanby had staan het lampje van mijn draadloW verbinding bleef knipperen.
Mijn laptop stond uit en verder heb ik geen apparaten op de draadloze verbinding. Mijn accu was bijna ook leeg. Dus vanmiddag maar ff opgeladen. Blijkt dat ie na ongeveer 4 uur alweer voor de helft leeg is. De Wi-Fi knippert ook nog steeds. Als ik Wi-Fi uitschakel houd het geknipper op de modem erook mee op. Weet iemand waar dit aan kan liggen. Is er misschien een app die continue data gebruikt? Het data gebruik maakt me niet uit. Alleen de accu is nu wel erg snel op. En Wi-Fi steeds aan en uit zetten vind ik geen optie om te blijven gebruiken. Graag jullie reactie. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dat kan van alles zijn. Push ingeschakeld? Mail automatisch binnenhalen? Een app die aan het updaten is? Doe desnoods een harde reset (zie de Wiki) en ga je instellingen na.
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
TomTom: TomTom 1.4 in iOS4 probleem blijft actief!! | jules00 | iPhone Navigatie | 49 | 30-01-11 23:47 |
e-mail app blijft niet actief | shodan | iPhone Apps | 1 | 28-04-10 23:31 |
Mijn 3G verbinding blijft constant actief | Marcel-VR6 | iPhone algemeen | 2 | 18-04-10 18:57 |
safari pagina blijft actief bij slaapstand | rubens | iPhone Apps | 0 | 14-04-10 14:09 |
simlock blijft actief | antwan | Archief | 3 | 21-01-10 08:58 |
|
|