Installer.app 'Refreshing sources...' langzaam via wifi? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb het zelfde probleeem met WIFI duurt een eeuwigheid voor dat install.app de sources heeft gerfresht. ik gebruik een linksys router ....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Heb het zelfde probleeem met Wi-Fi duurt een eeuwigheid voor dat install.app de sources heeft gerfresht. ik gebruik een linksys router .
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
al iemand een oplossing gevonden?
ligt het aan de provider? aan de router? aan de beveiliging? echt wel een lastig probleem.... |
|
|||
|
|||
Citaat:
zij hebben een linksys router en ik een digiconnect in beide gevallen bereik perfect en een 20 mbit lijn. wat me wel opviel wanneer ik mijn pc uit de router trok en de router opnieuw opstarte ging het ineens wel heel snel. heel vreemd allemaal. heb nu het probleeem als ik mn foon op standby zet dat mn internet word verbroken dat is zo onhandig voor msn, mail (appolo) aan te laten staan daan kan ik steeds niks ontvange. |
|
||||
|
||||
mensen het staat notabene in installer zelf!
Citaat:
zorg dat je alleen trusted sources (en de ifoneguide.nl/repo natuurlijk) in installer zet.. je zal zien, hoe minder sources hoe sneller de refresh!
|
|||
|
|||
maar sjowol je hebt helaas geen gelijk!! heb dit laatst geprobeerd: 2 netwerken, 1 sitecom thuis en 1 linksys bij n vriend paar deuren verder: thuis met sitecom deed ie er 20+ minuten over, bij die vriend ongeveer 35 seconden!! Ik probeerde t vlak na elkaar, eerst thuis en 5 minuten later bij die vriend... dus het kan wel degelijk aan je netwerk liggen!
|
|
||||
|
||||
ok dan heb ik ook een k.. ut router (speedtouch xs4all baggerding met max. 30 cm bereik ofzo)
het kan natuurlijk ook nog aan je authenticatie-manier liggen... |
|
|||
|
|||
wat bedoel je daar mee? wep of wpa?
|
|
|||
|
|||
heb een router van hercules ofzo, om de hoek bij één van de buren gaat het supersnel....
als ik hierover lees, lijken er geen problemen te zijn met een linksys |
|
|||
|
|||
en hoe zit het met Airport express? gebruikt iemand die als router? en gaat t dan nog zo langzaam of is het probleem dan ook verholpen?
|
|
|||
|
|||
Mez ZyXel NBG-415 gaat het ook supersnel !!! 1-2 seconden MAX !!
Wel heb ik gemerkt dat als je een paar dagen geen refresh maakt, hij het dan langzamer doet,..logish: moet natuurlijk meer data halen |
|
|||
|
|||
Oke, mooi om te horen! en heeft iemand nog ervaringen met de Aiport Express en het refreshen van installer.app???
|
|
|||
|
|||
Ik weet t probleem eindelijk!!!
- t ligt NIET aan de soort beveiliging, - t ligt NIET aan welke provider je hebt - t ligt NIET aan welke resources je hebt toegevoegd. (Maar dat wil niet zeggen dat je zomaar elke erbij kan zetten!) Waar het dan wel aan ligt: aan je merk router! Airport Express en Linksys werken sowieso goed! Sitecom niet. Deze lijst kan aangevuld worden door de bevindingen van andere leden! |
|
|||
|
|||
maar hoe verklaar je dat dan?? ik kan het me eigenlijk niet voorstellen. ik ken geen ander apparaat met Wi-Fi dat hier last van heeft
ik heb precies hetzelfde probleem, ik heb uiteindelijk maar via GPRS wat installer applicaties gedownload en dan is het zo gepiept. maar het kost wel geld natuurlijk.. ik denk dat het toch met een instelling te maken heeft, maar ik weet ook niet wat of hoe hoor.. |
|
|||
|
|||
Ik heb nu eens geprobeerd om eerst via Edge/GPRS sources refreshen etc. daarna overgeschakeld op Wi-Fi, en toen applicaties gedownload en dat ging wel goed.
ik ga sowieso een abonnement afsluiten voor GPRS want ik vind de Wi-Fi zeker niet optimaal. |
|
|||
|
|||
Wi-Fi is zeker wel optimaal! je moet alleen de goede router hebben! raar maar waar!!!
|
|
|||
|
|||
het zou kunnen, maar ik zou niet weten hoe je dat moet verklaren, het moet toch ergens aan liggen, iets technisch..
|
|
|||
|
|||
ik weet nu wat het probleem echt is zie:
Using iPhone Safari over Wi-Fi is DNS sensitive » The World According to Tim Skipper |
|
||||
|
||||
refreshing sources gaat sinds vanavond heeeel traag bij mij!
iemand ideetje wat er kan zijn? |
|
|||
|
|||
Ik gebruik DNS 208.67.222.222. wanneer Wi-Fi settings ingesteld staan bij DHCP refresht gij heel traag of soms niet. Wanneer ik hem dan instel op static refresh gij als een trein!
hopelijk hebben jullie hier iets aan! mvg Dierre |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hetzelfde probleem (thuis langzaam met Wi-Fi,snel met GPRS etc.). In deze thread wordt langzaam maar zeker een tipje van de sluier opgelicht, maar ik ben een halve digibeet dus hoe het opgelost moest worden was me nog niet duidelijk. Tot ik bij de volgende site kwam, waar precies uitgelegd wordt hoe het probleem in elkaar steekt en wat de oplossing is. Inderdaad DNS 208.67.222.222 instellen op je iPhone! Zie hier: Change iPhone’s Wi-Fi DNS Settings to Connect to the Internet - AndrewEscobar.com mvg, Mick Andriesse Amsterdam |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
whats app werkt langzaam met Wi-Fi | rijokide | Wi-Fi | 1 | 20-03-11 16:17 |
Plaats waar installer.app de sources opslaat | EdoubleDee | iPhone Apps | 5 | 16-05-08 16:18 |
Installer.app loopt vast bij refreshing sources | Kersentaart | Jailbreak apps en thema's | 4 | 27-04-08 19:07 |
refreshen sources installer.app duurt wel heel lang | mister@ | Jailbreak apps en thema's | 21 | 19-01-08 16:00 |
Iphone 'refreshing sources' gaat niet meer weg.. Kan niks!!! | PManden | Jailbreak apps en thema's | 4 | 21-10-07 12:08 |
|
|