geraak niet op het wifi net discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hoy iedereen, ben nieuw in deze club en heb al massa's tips en hints gevonden waarvoor dank aan de personen die dit gepost hebben. probleem::: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geraak niet op het Wi-Fi net
hoy iedereen, ben nieuw in deze club en heb al massa's tips en hints gevonden waarvoor dank aan de personen die dit gepost hebben.
probleem::: mijn iphone heeft steeds aan (kan de server niet vinden) vraag::: heb ik ergens een instelling over het hoofd gezien op mijn ipfone en waar vind ik dit terug (ben nog een leek) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Even duidelijkheid scheppen plz |
|
||||
|
||||
Even de netwerk settings resetten in Settings > General > Reset.
Als dat niet werkt even je router resetten dan wil het veelal wel. |
|
||||
|
||||
Verplaatst naar: Problemen (niet-modding)
|
|||
|
|||
geraak niet op Wi-Fi
heb ondertussen mijn router en mijn iphone gereset maar nog steeds kan ik niet op youtube of itunes ook via safari kan ik geen connectie maken. het ligt zeker niet aan mijn router want een vriend kan wel via mijn router op het net.zijn er ergens instellingen die ik moet aanpassen
alvast bedankt voor jullie hulp |
|
|||
|
|||
geraak niet op Wi-Fi
heb te snel mosselen geroepen.
na het resetten van mijn router bleek dat alles perfect werkte. waarschijnlijk stond de beveiliging van de router te scherp ingesteld. alvast bedankt voor dit te helpen oplossen. vraag::: bestaat er een mogenlijkheid om 1 bericht naar meer dan 1 contact tegelijk te versturen alvast bedankt |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi doet het niet | iphone789 | Wi-Fi | 2 | 25-01-11 20:21 |
iPhone 3GS: iPhone 3GS unlocken zonder dat ik in het menu geraak... | JanR | Unlock | 2 | 23-09-10 22:15 |
Geraak niet op youtube. Help! | jonathanvw | iPhone algemeen | 0 | 05-06-10 02:34 |
SMTP fout [Het Net mailaccount] | eQuation | iPhone algemeen | 0 | 23-04-09 15:41 |
geraak niet in DFU mode | crewke | Archief | 3 | 11-08-08 18:12 |
|
|