iPhone 4, WIFI probleem, 4.2.1 (8C148), 03.10.01 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds de upgrade naar 4.2.1 steeds vaker problemen met inloggen op het wifi netwerk thuis. Problemen: * soms werkt het perfect Andere keren: * netwerk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4, Wi-Fi probleem, 4.2.1 (8C148), 03.10.01
Sinds de upgrade naar 4.2.1 steeds vaker problemen met inloggen op het Wi-Fi netwerk thuis.
Problemen: * soms werkt het perfect Andere keren: * netwerk wordt gekozen, vinkje voor netwerk naam, maar in DHCP alleen IP-adres en subnetmasker ingevuld. IP adres klopt geheel niet of * netwerk zichtbaar, selecteren, geen verbinding mogelijk met netwerk. DHCP heeft geen adressen. of * Moet constant password ingeven, maar kom niet op netwerk. of * Soms ingelogd op netwerk maar met geen mogelijkheid te emailen of te browsen of wat dan ook. Terwijl wel 'vol' signalsterkte. of * Soms werkt de APP 'Tapatalk' wel, maar email en safari (bijvoorbeeld een google zoek) niet of HEEL traag. - 3G uitschakelen heeft bijna geen effect - Wi-Fi uit en weer aanzetten helpt soms, soms niet - lease vernieuwen helpt soms, soms niet - ik schakel de iphone in standby door de standby knop (rechts boven op) - vast IP adres ipv DHCP helpt ook niet. - iPhone resetten (uit en weer aan zetten) geen effect Wi-Fi via Fritz!box 7170. WPA + WPA 2 beveiliging. DHCP. MAC adres is in Fritz!box bekend. Maar ook uitzetten van MAC beveiliging heeft geen positief effect. Ik kan er geen touw aan vast knopen. Wie o wie heeft er een oplossing???? Laatst gewijzigd door GVT; 06-03-11 om 22:34. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Wi-Fi problemen Iphone 4
ik heb precies dezelfde problemen
heeft er al iemand een oplossing gevonden?? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Raar maar waar in iOS 4.2.1 (8C148) | ghaghamashibaba | iPhone algemeen | 5 | 08-02-11 12:27 |
Iphone 3g Wi-Fi probleem | afcajax | Wi-Fi | 0 | 02-06-10 13:48 |
Iphone 3G 3.0 Wi-Fi probleem | Nelis89 | Wi-Fi | 12 | 14-10-09 16:38 |
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem | bart2jes | Wi-Fi | 0 | 24-06-09 23:11 |
|
|