Raar maar waar in iOS 4.2.1 (8C148) discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Toen ik een liedje liet afspelen en voice control aandeed en gewoon weer liet weg gaan gebeurde dit... Wie de foto niet gelooft kan naar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Raar maar waar in iOS 4.2.1 (8C148)
Toen ik een liedje liet afspelen en voice control aandeed en gewoon weer liet weg gaan gebeurde dit...
Wie de foto niet gelooft kan naar de film kijken of het zelf eens proberen. YouTube - Airplay Logo op het Lockscreen van de iPhone (iOS 4.2.1) Het filmpje is gemaakt met een iPhone 3G S
Nr.1 Apple & iPhoneclub fan Xbox Gamertagg: ghaghamashibaba Laatst gewijzigd door ghaghamashibaba; 08-02-11 om 00:02. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is toch niet zo raar? Ik zie het AirPlay logo ook gewoon op m'n lockscreen.... Wat volgens mij raar is, is dat het icoontje bij jou meteen verdwijnt. Bij mij blijft ie zichtbaar.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Bij mij verschijnt dit icoontje ook gewoon hoor! Meer dan normaal. En het werkt ook nog!
|
|||
|
|||
Ben men iPhone eens aan het herstellen misschien dat het dan ook blijft staan
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
airplay, feature, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4, Wi-Fi probleem, 4.2.1 (8C148), 03.10.01 | GVT | Wi-Fi | 1 | 07-10-11 21:41 |
iOS 4.3.1 JB Cydia search doet raar | sabe | Jailbreak apps en thema's | 5 | 06-04-11 22:01 |
Iphone doet raar op carkit Parrot MKI 9200 na update IOS 4 | ferrykok | iPhone algemeen | 21 | 09-09-10 14:51 |
Iphone Melding Op Itunes - Raar Maar Waar!? | apple2008 | Unlock [archief] | 6 | 05-12-07 23:30 |
|
|