Geen Wi-Fi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb al een ruime tijd lang het probleem dat ik op mijn ipod touch helemaal geen wi-fi meer heb. Ik kan wifi niet eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi
Ik heb al een ruime tijd lang het probleem dat ik op mijn ipod touch helemaal geen wi-fi meer heb. Ik kan Wi-Fi niet eens meer selecteren en nu kan ik dus bijna niets meer met mijn ipod.
Zijn er misschien oplossingen voor dit probleem, ik heb alles geprobeerd wat hier staat; Wi-Fi of Bluetooth kunnen niet worden gebruikt met de iPhone of iPod touch omdat er geen adres wordt weergegeven voor het apparaat, maar niets heeft gewerkt. Alleen oplossing 4 staat nog open, maar dat is dus dat ik hem moet laten maken door de klanten service. Nu is mijn vraag of ik dit wel kan laten doen als er geen garantie meer op mijn ipod touch zit en zo ja waar kan ik dit laten doen? Of weet iemand nog andere oplossingen? alvast bedankt allen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
En herstellen mbv iTunes heeft ook niet geholpen?
|
|||
|
|||
Nee, heb echt alles geprobeerd. ook herstelt via de ipod zelf, niets lukt.
|
|
||||
|
||||
Herstellen kan alleen met iTunes. Wellicht kun je eens herstellen in de DFU mode. En daarna geen reservekopie terug zetten.
|
|
|||
|
|||
Sorry als dit een rare vraag is, maar wat is de DFU mode en hoe krijg ik die aan?
En bedankt voor je hulp! |
|
||||
|
||||
Normaal staat er een vraagteken achter DFU... Maar hier staat het uitgelegd: DFU - iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS
|
|
|||
|
|||
Heb het net geprobeerd, heb nog steeds geen Wi-Fi..
|
|
||||
|
||||
Danis de iPod toch echt defect lijkt mij. En kun je een reparatie overwegen.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen IMEI, geen ICCID, geen Wi-Fi.. baseband restoren? | atQuest | Unlock [archief] | 83 | 23-01-09 19:55 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | neubauerf | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 12-08-08 15:56 |
HELP.. geen IMEI geen ICCID geen Modem firmware | eekamouse | Unlock [archief] | 25 | 03-02-08 19:06 |
geen imei geen iccid geen Wi-Fi..baseband restoren? help! | atQuest | Archief | 0 | 22-10-07 01:25 |
|
|