Wifi maar geen toegang tot internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb een Iphone 3g met een standaard vodafone abonnement zonder internet abonnement aangezien ik alleen via de wifi thuis op het net wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi maar geen toegang tot internet
Hallo, ik heb een Iphone 3g met een standaard vodafone abonnement zonder internet abonnement aangezien ik alleen via de Wi-Fi thuis op het net wil surfen en daar ligt nu net het probleem namelijk is het Wi-Fi icoontje zichtbaar op het display maar zodra ik bv op youtube wil gaan krijg ik de melding dat dit niet mogelijk is.
Ik heb bij de instellingen het vakje ""mobiele data" uitgeschakeld om geen datakosten aangerekend te krijgen. Maar ondanks dat ik via Wi-Fi verbonden ben kan ik alleen op internet als ik de optie mobiele data inschakel.Dit moet toch anders kunnen want nu ben ik bang dat ik data krijg aangerekend via Vodafone. Hopelijk kan iemand mij helpen. mvg R.Jongen |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Onbeveiligde Wi-Fi maar geen internet.. | StevenG | Wi-Fi | 15 | 06-05-08 22:43 |
Wi-Fi verbinding maar geen internet/installer | aer0101 | Archief | 0 | 14-04-08 09:01 |
Geen Wi-Fi verbinding maar toch internet? | JasperrrB | Archief | 11 | 10-01-08 17:51 |
|
|