3G snelheid in het buitenland discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Is er hier toevallig al iemand bekend met de internetsnelheid in het buitenland? Binnenkort moet ik van hier naar Spanje met de auto en radio ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3G snelheid in het buitenland
Is er hier toevallig al iemand bekend met de internetsnelheid in het buitenland? Binnenkort moet ik van hier naar Spanje met de auto en radio streamen lijkt me nou ideaal voor onderweg alleen vraag me af of de 3G snelheid in bijvoorbeeld Frankrijk ook ergens tussen de 1 en 2 mbit zit.
Iemand er al ervaring mee toevallig? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je kent de tarieven van dataroaming? Die instelling staat niet voor niets standaard uitgeschakeld.
Ik vermoed dat je voor de datakosten van het streamen zoals jij dat van plan bent 'een geheel verzorgde vliegreis voor 2 personen, inclusief verblijf in een vijfsterrenhotel' kunt nemen'
|
|||
|
|||
Yes, maximaal 15 euro per dag. Daar ben ik dan ook niet bang voor maar vroeg me af wat de snelheid doet in het buitenland, het moet natuurlijk wel de moeite zijn.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
zoals je zelf zegt. Maar internet is niet snel in het buitenland.
Ik was in Barcalona en wilde testen. maar het is net zo langzaam als ik met EDGE doe. maar let op met t-mobile qua prijs
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel een tijdje terug, maar ik ben benieuwd waar jij die info vandaan hebt!
|
||||
|
||||
en dat is niet te betalen wajo wajo
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Jouw gebruik wordt in het buitenland per dag vastgesteld en naar boven afgerond op 10 Kb of een veelvoud daarvan. Na een gebruik van 50 Mb per dag wijzigt de snelheid automatisch naar maximaal 64/ 16 Kbps. Je betaalt maximaal € 15,00 per dag in zone 1 Maar als de snelheid crap is heeft het weinig zin. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In het buitenland | bert57 | iPhone algemeen | 0 | 12-01-11 23:26 |
In het buitenland | mavvdh | Desktop-applicaties | 3 | 12-09-10 23:37 |
3G in het buitenland thetheren? | OwBeeGee | iPhone algemeen | 2 | 12-10-09 22:00 |
In het buitenland | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 15-07-09 12:17 |
Software: GPS in het buitenland | Dutch_guy | iPhone Navigatie | 9 | 02-07-09 16:39 |
|
|