3G in het buitenland thetheren? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) sorry als het ergens staat vermeld, maar ik kan het niet vinden met de zoek optie . Ik zit veel in het buitenland voor werk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
3G in het buitenland thetheren?
sorry als het ergens staat vermeld, maar ik kan het niet vinden met de zoek optie.
Ik zit veel in het buitenland voor werk en probeer nu al paar dagen te tetheren met 3G van een buitenlandse provider. Maar ik krijg niet eens de tetherknop te zien in me instellingen-netwerk. Welke config file zou ik moeten gebruiken om de knop te activeren en later dan de rest in te vullen van de buitenlandse provider? Het is een 3G 3.0.1 firma (jailbreak) met ultrasn0w voor de buitenlandse sims van T-mobile. geef aub een link of een kleine uitleg Thanks alvast
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou ter plekke de volgende link eens kunnen proberen: http // help.benm.at / tethering.php, kun je per land de juiste (?) bestanden binnenhalen.
Laatst gewijzigd door ButcherJF; 19-09-09 om 09:24. |
|
||||
|
||||
Nu enige tijd later heb ik alleen de thether functie aan kunnen krijgen alleen nog geen enkel idee hoe hem werkend te krijgen en die help.benm staan nog geen afrikaanse landen in die 3g voeren.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
In het buitenland | bert57 | iPhone algemeen | 0 | 12-01-11 23:26 |
In het buitenland | mavvdh | Desktop-applicaties | 3 | 12-09-10 23:37 |
In het buitenland | blaugrana | iPhone algemeen | 1 | 15-07-09 12:17 |
Software: GPS in het buitenland | Dutch_guy | iPhone Navigatie | 9 | 02-07-09 16:39 |
Kosten in het buitenland? | punchdouble | Internet in buitenland (roaming) | 4 | 31-03-09 00:43 |
|
|