Internet in Centerparks discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Over een maandje ga ik voor een weekje naar België om even bij te komen in een park (vossemeren) van Center Parks. Volgens de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet in Centerparks
Hallo,
Over een maandje ga ik voor een weekje naar België om even bij te komen in een park (vossemeren) van Center Parks. Volgens de site van Center Parks heeft De Vossemeren hotspots van KPN. Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het gebruik van hotspots van KPN in België. Zijn deze hotspots gratis te gebruiken met een iPhone abonnement van T-Mobile? Zijn de inloggegevens mijn My-Tmobile gebruikersnaam en wachtwoord of is er een extra account nodig? Alvast bedankt, Pim
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo Pim,
Eind vorig jaar ben ik in NL naar Center Parks geweest. Daar kon ik met mijn hotspot login gegevens van T-mobile (gratis) gebruik maken van internet. Of dit in Belgie ook zo is durf ik je niet te zeggen. Als je verbind met het Wi-Fi kom je op een bepaalde inlog-pagina, waarschijnlijk vindt je daar meer info.. |
|
|||
|
|||
Ik ben al enkele keren bij Centerparcs (recentelijk De Hutteheugten en Erperheide) geweest, 2 dingen:
1. Dekking is ronduit slecht, je hebt maar op enkele plaatsen Wi-Fi dekking (en dus niet volledige dekking zoals wordt aangegeven). 2. Ik kon niet gratis internetten, werd doorverwezen naar een pagina van KPN waar ik tijd kon kopen. |
|
||||
|
||||
Let op dat gebruik van Hotspots gratis is in Nederland. En dus niet in België.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile | Marleybob | Odido (T-Mobile) | 6 | 28-03-11 15:42 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Openbaar internet, geen toegang tot internet? | Mypod | iPhone algemeen | 1 | 17-09-10 14:01 |
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi | vuurvreter | Wi-Fi | 35 | 17-09-10 00:25 |
internet zonder internet abbonoment | thio95 | Wi-Fi | 6 | 07-10-09 20:09 |
|
|