//

Internet in Centerparks

Internet in Centerparks discussie in Internet in buitenland (roaming) forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Over een maandje ga ik voor een weekje naar België om even bij te komen in een park (vossemeren) van Center Parks. Volgens de ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Internet in buitenland (roaming)
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-11, 19:57
Pim_D Pim_D is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Regio Rotterdam
Berichten: 58
Standaard Internet in Centerparks

Hallo,

Over een maandje ga ik voor een weekje naar België om even bij te komen in een park (vossemeren) van Center Parks. Volgens de site van Center Parks heeft De Vossemeren hotspots van KPN.

Mijn vraag is of iemand ervaring heeft met het gebruik van hotspots van KPN in België.
Zijn deze hotspots gratis te gebruiken met een iPhone abonnement van T-Mobile?
Zijn de inloggegevens mijn My-Tmobile gebruikersnaam en wachtwoord of is er een extra account nodig?

Alvast bedankt,

Pim
__________________
twitter.com/Pim_D
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 31-03-11, 23:32
bartvdhoeven bartvdhoeven is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo Pim,

Eind vorig jaar ben ik in NL naar Center Parks geweest. Daar kon ik met mijn hotspot login gegevens van T-mobile (gratis) gebruik maken van internet. Of dit in Belgie ook zo is durf ik je niet te zeggen. Als je verbind met het Wi-Fi kom je op een bepaalde inlog-pagina, waarschijnlijk vindt je daar meer info..
  #3  
Oud 01-04-11, 10:17
Venom Venom is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 20
Standaard

Ik ben al enkele keren bij Centerparcs (recentelijk De Hutteheugten en Erperheide) geweest, 2 dingen:

1. Dekking is ronduit slecht, je hebt maar op enkele plaatsen Wi-Fi dekking (en dus niet volledige dekking zoals wordt aangegeven).
2. Ik kon niet gratis internetten, werd doorverwezen naar een pagina van KPN waar ik tijd kon kopen.
  #4  
Oud 01-04-11, 10:24
wouter1981's schermafbeelding
wouter1981 wouter1981 is offline
• iOS 9.2
• 9.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Twente
Berichten: 3.987
Standaard

Let op dat gebruik van Hotspots gratis is in Nederland. En dus niet in België.
__________________
Geen hulpvragen via PM. Stel je vraag op het forum, hebben anderen er ook iets aan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Internet werkt niet (internet plus) T-mobile Marleybob Odido (T-Mobile) 6 28-03-11 14:42
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... -tim- iPhone algemeen 20 26-09-10 11:12
Openbaar internet, geen toegang tot internet? Mypod iPhone algemeen 1 17-09-10 13:01
Geen (Mobiel) internet, wel internet via Wi-Fi vuurvreter Wi-Fi 35 16-09-10 23:25
internet zonder internet abbonoment thio95 Wi-Fi 6 07-10-09 19:09

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.