US 8gb update naar 2.01 EDGE menu weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kijk eens in de wiki bij EDGE/GPRS. Daar staan de instellingen. Bij instellingen-algemeen-netwerk-mobiele datanetwerk kun je het instellen....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kijk eens in de wiki bij EDGE/GPRS. Daar staan de instellingen. Bij instellingen-algemeen-netwerk-mobiele datanetwerk kun je het instellen.
|
|
|
|||
|
|||
kijk voor de juiste instellingen hier
Internet-instellingen voor GPRS/EDGE van Nederlandse operators > Artikel > iPhoneclub.nl |
|
|||
|
|||
Citaat:
dat had ik al geprobeerd live.vodafone.com vodafone vodafone maar het helpt niet nog steeds zelfde foutmelding wat nu? Citaat:
Heel vreemd ik kom er net achter dat als ik Wi-Fi uitschakel dan doet internet het wel, google maps ook, aandelen en weer ook. maar ik heb Wi-Fi nodig voor youtube en installer en als ik dus Wi-Fi weer aanzet.......krijg ik die foutmeldingen weer bij youtube, internet, installer (kan sources niet vinden) Is dit een bekend probleem? wat moet ik nu doen Laatst gewijzigd door iScorpio; 21-10-08 om 20:37. Reden: samenvoegen |
|
|||
|
|||
APN kan ik weer instellen via
You need to install "APN Editing" version 1.0 by Linux_insidev2 in Cydia. After installing, "Cellular Data Network" will appear in the "Network" menu. maar nu neemt de iPhone ze niet over lijkt wel hij doet het nog steeds niet. iemand nog een idee |
|
|||
|
|||
Geupdate naar 2.2 en probleem opgelost.
menu item nogsteeds weg maar kan wel internetten via gprs |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
e mail lezen werkt niet slaat weg naar menu | ingrid9675 | iPhone algemeen | 1 | 28-02-10 19:15 |
GPRS/EDGE menu mist ... | mkouwenhoven | iPhone algemeen | 60 | 26-08-08 14:01 |
Edge (E) logo weg na firmware 1.1.2 update | t-marvin | Archief | 4 | 25-01-08 13:20 |
Geen Edge menu met StealthSiM | mkouwenhoven | iPhone algemeen | 10 | 21-01-08 12:22 |
[iPhone 8GB] Edge zit Wi-Fi in de weg | whitehouse | Archief | 11 | 05-11-07 16:35 |
|
|