//

BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM

BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone De eSIM zojuist aangevraagd, de welkomst mail zegt "binnen enkele minuten krijg je amelijk een e-mail met je inloggegevens". Deze ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Partners > Simyo
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

 

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 26-09-20, 15:33
FrankiesiPhone FrankiesiPhone is offline
• iOS 14.0
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone Bekijk bericht
De eSIM zojuist aangevraagd, de welkomst mail zegt "binnen enkele minuten krijg je amelijk een e-mail met je inloggegevens". Deze enkele minuten zijn inmiddels 55 minuten geleden maar nog niks ontvangen.
We wachten even af.
Een dag verder helaas nog niet de gegevens ontvangen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 26-09-20, 22:00
iCulture's schermafbeelding
iCulture iCulture is offline
Administrator
• iOS 17.1
• iPadOS 17.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2007
Locatie: Amsterdam
Berichten: 24.251
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone Bekijk bericht
Een dag verder helaas nog niet de gegevens ontvangen
Ook helemaal niets in je spamfolder? De anderen hebben hem ook ontvangen, dus dat is dan wel raar dat jij hem niet gekregen zou hebben.
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture
  #43  
Oud 27-09-20, 15:18
FrankiesiPhone FrankiesiPhone is offline
• iOS 14.0
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iCulture Bekijk bericht
Ook helemaal niets in je spamfolder? De anderen hebben hem ook ontvangen, dus dat is dan wel raar dat jij hem niet gekregen zou hebben.
Nee helaas niks, we wachten maandag even af
  #44  
Oud 28-09-20, 12:45
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mjanse Bekijk bericht
Het bestelproces is heel simpel. Na de mails met we en nummer kon ik echter niet direct inloggen in de app. Na enige minuten lukte het gelukkig wel.
Na het installatieprocedure kreeg ik de melding “bundels nog niet actief”. Na afsluiten en weer opstarten van de app ging het verder goed.
Bedankt voor je feedback! Ik heb dit even doorgestuurd naar onze technische afdeling zodat ze ernaar kunnen kijken

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 28-09-20 om 13:29 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FrankiesiPhone Bekijk bericht
Nee helaas niks, we wachten maandag even af
Bedankt voor je geduld! Als het goed is heb je alle e-mails binnen inmiddels
  #45  
Oud 28-09-20, 15:42
Emrulez Emrulez is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 7
Standaard

Hier ook alleen het eerste mailtje ontvangen.

En geen verdubbeling ondanks de kpn verbinding al dan wel via een reseller.
  #46  
Oud 28-09-20, 16:50
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emrulez Bekijk bericht
Hier ook alleen het eerste mailtje ontvangen.

En geen verdubbeling ondanks de kpn verbinding al dan wel via een reseller.
Zo te zien was er achter de schermen iets blijven hangen. Als het goed is krijg je zometeen alsnog de mails die je nodig hebt om te kunnen beginnen! En wat bedoel je precies met KPN via een reseller? Want met een oud Telfort- of XS4ALL-abonnement kom je bijvoorbeeld niet in aanmerking voor Simyo Compleet
  #47  
Oud 28-09-20, 17:21
Emrulez Emrulez is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2012
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door [Simyo] Bas Bekijk bericht
Zo te zien was er achter de schermen iets blijven hangen. Als het goed is krijg je zometeen alsnog de mails die je nodig hebt om te kunnen beginnen! En wat bedoel je precies met KPN via een reseller? Want met een oud Telfort- of XS4ALL-abonnement kom je bijvoorbeeld niet in aanmerking voor Simyo Compleet
Heb ze inderdaad binnen gekregen.

Heb internet van Budget Energie wat een KPN verbinding is maar dat telt helaas niet mee.
  #48  
Oud 28-09-20, 21:43
dalinl dalinl is offline
• iOS 14.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Bestellen, betalen, app en activeren zonder problemen. Nu testen met bellen en dataverbruik / bereik in Nederland.
  #49  
Oud 30-09-20, 12:59
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Emrulez Bekijk bericht
Heb ze inderdaad binnen gekregen.

Heb internet van Budget Energie wat een KPN verbinding is maar dat telt helaas niet mee.
Met internet van Budget Energie kom je inderdaad niet in aanmerking voor Simyo Compleet. Jammer, het was je gegund!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 30-09-20 om 13:00 ----------

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalinl Bekijk bericht
Bestellen, betalen, app en activeren zonder problemen. Nu testen met bellen en dataverbruik / bereik in Nederland.
Klinkt goed! We zijn benieuwd naar je ervaringen
  #50  
Oud 01-10-20, 20:47
patrene patrene is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kamperland
Berichten: 0
Standaard

De stapjes doorlopen en zonder problemen geïnstalleerd.
Nu eens kijken wat er allemaal mee kan en hoe het in de praktijk werkt.
  #51  
Oud 05-10-20, 16:50
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrene Bekijk bericht
De stapjes doorlopen en zonder problemen geïnstalleerd.
Nu eens kijken wat er allemaal mee kan en hoe het in de praktijk werkt.
Top! We zijn benieuwd naar je ervaringen
  #52  
Oud 25-11-20, 12:36
patrene patrene is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Kamperland
Berichten: 0
Standaard Simyo

Goedemiddag,
Ik heb mee gedaan aan de test met de eSim van Simyo.
Nu is de test periode afgelopen en dus het test abonnement gestopt, ik zie echter dat er vandaag 35 euro door Simyo is afgeschreven!
  #53  
Oud 25-11-20, 15:33
[Simyo] Bas [Simyo] Bas is offline
• iOS 13.7
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2020
Berichten: 0
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrene Bekijk bericht
Goedemiddag,
Ik heb mee gedaan aan de test met de eSim van Simyo.
Nu is de test periode afgelopen en dus het test abonnement gestopt, ik zie echter dat er vandaag 35 euro door Simyo is afgeschreven!
Hoi patrene,

Goed dat je even contact met ons opneemt!

Op de één of andere manier is jouw factuur en die van drie andere testers (Vioolboeffie, TinQ0 en Frans Zwartjes) niet goed gecorrigeerd waardoor er onverhoopt tóch een automatische incasso heeft plaatsgevonden. Onze welgemeende excuses voor het ongemak, had niet mogen gebeuren!

Ik ga jullie vier nog even een mail ter info hierover sturen. Je mag de incasso terugboeken, wij zorgen er dan voor dat het openstaande bedrag wordt afgeboekt.

Heb je hier nog vragen over? Let me know!

Groetjes,
Bas
 



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
eSIM en verschillende Ringtone's Mistral iPhone algemeen 8 02-04-20 19:58
Orange eSim ?? Joeri75 Orange 12 15-01-20 14:10

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:35.