BELANGRIJK: Bestelling van je eSIM discussie in Simyo forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestelling is gelukt, het instellen van de eSIM verliep snel en was erg duidelijk....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#21
|
|||
|
|||
Bestelling is gelukt, het instellen van de eSIM verliep snel en was erg duidelijk.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
#22
|
|||
|
|||
Hallo, ik zit net te kijken op de Simyo-site en zie activatiekosten en dacht dat meedoen kosteloos zou zijn? Hoe zit dat?
|
#23
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
__________________
- Mijn naam is Jean-Paul, mijn forumnaam is iCulture |
#24
|
|||
|
|||
Tot nu toe bevalt de E-sim goed, de Simyo app is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.
|
#25
|
|||
|
|||
Bestellen van de eSim ging heel gemakkelijk en verliep soepel.
De daarop volgende emails van Simyo waren heel duidelijk. Inloggen in de app ging goed. De aanwijzingen in de app om de eSim te installeren waren erg duidelijk; installatie verliep probleemloos. Zo te zien werkt alles dus! |
#26
|
|||
|
|||
Dat is niet de bedoeling! Tenzij je echt naar ons wilt overstappen, maar vooralsnog komt je aansluiting gewoon te vervallen per 1 november aangezien dit een testaansluiting is. Of wil je na de testperiode bij ons blijven als klant?
|
#27
|
|||
|
|||
Het bestellen en activeren ging vlekkeloos. Heb nu de Simyo eEsim als standaard staan voor data. Ik gebruik wel mijn eigen nummer om te bellen en gebeld te worden.
|
#28
|
|||
|
|||
Het bestelproces is heel simpel. Na de mails met we en nummer kon ik echter niet direct inloggen in de app. Na enige minuten lukte het gelukkig wel.
Na het installatieprocedure kreeg ik de melding “bundels nog niet actief”. Na afsluiten en weer opstarten van de app ging het verder goed. |
#29
|
|||
|
|||
Zoals zo vaak achteraf bleek de bestelling en installatie van de eSIM best eenvoudig.
Toch vond ik het wat verwarrend dat er verschillende (naar elkaar verwijzende) informatie bronnen waren: -diverse e-mails -de verschillende forum-plekken (ik ben nieuw hier!) -de instructies tijdens de installatie binnen de simyo app zelf Waarschijnlijk ging de installatie bij mij de 1e keer mis doordat ik bij het maken van schermafdrukken de verkeerde knoppen heb gebruikt. Hoe dan ook, een tijdje later had ik de eSIM aan de praat. |
#30
|
|||
|
|||
Bestellen en installeren was relatief simpel. Alleen was er even wat verwarring nadat bij het inloggen via de Simyo app het wachtwoord niet werd geaccepteerd (netzo bij QueenM198 volgens mij). Inloggen via de PC lukte echter wel (waar je overigens niet direct het contract hoeft te accepteren). Daar direct even het wachtwoord gewijzigd en met het nieuwe ww opnieuw in de mobiele app. Nu wel binnen het contract moeten accepteren. Zoals gezegd installeren verder relatief simpel. Wat nog wel opviel dat in de app bij Instellingen Simkaart, de optie Activeer eSIM staat. 2e puntje van verwondering dus even. Moet eSIM nu wel of niet nu nog los / apart worden geactiveerd. Alles werkt gewoon zo, dus kennelijk is apart activeren niet nodig. Bellen en gebeld worden met 2 nummers (eSIM en std. SIM) werkt gewoon zoals verwacht.
|
#31
|
|||
|
|||
Je kunt gebruik maken van je belminuten en data zoals dat is aangegeven in de app. Het is dus niet mogelijk om onbeperkt te internetten. Houd daarom het verbruik in de app in de gaten. Heb je 80% van je bundel verbruikt dan krijg je een sms bericht. Idem voor 100%. Maar probeer vooral binnen je bundel te blijven.
|
#32
|
|||
|
|||
Net als andere gebruikers (roel.nl en eh801) was het bij mij niet mogelijk om bij het verkrijgen van mijn telefoonnummer en wachtwoord, om in te loggen op de app.
Ik heb het een keer of 3 geprobeerd. Vervolgens heb ik de mijn Simyo app verwijderd, ik had namelijk nog een oud account erin staan. Misschien dat het oude account een probleem zou opleveren. Na het opnieuw installeren van de de Mijn Simyo app, lukte het nog steeds niet om in te loggen. Ik ben vervolgens op mijn computer (Safari) naar de site mijn.simyo.nl gegaan. Daar kon ik zonder problemen inloggen. Vervolgens bij ik weer naar de app gegaan. Nu kon ik wel in 1x inloggen. Of het een activeringstijd is, dan is het wel heel toevallig dat het precies werkte op het moment dat ik het via de computer probeerde. Het lijkt er eerder op dat je je niet voor de 1ste keer kan aanmelden via de app. En dat je dat dus via de site moet doen. @ [Simyo] Bas: Waar willen jullie dat we onze bevindingen neer zetten? Moeten we alles in dit topic zetten? of gaan jullie verschillende topic aanmaken? |
#33
|
|||
|
|||
Installatie esim
Ik heb in buitenlandgezeten en nog geen tijd gehad voor installatie. Ga dat vandaag doen
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25-09-20 om 16:33 ---------- Beste Bas, Hoe weet ik zeker na aanschaf esim dat dit automatisch na maand weer op wordt gezegd en dat ik nergens meer aan gebonden ben. Dit kan ik nergens terug lezen als ik contract afsluit. |
#34
|
|||
|
|||
Feedback
Even de internetsnelheid vergeleken tussen KPN en Symio e-sim. KPN 200Mbit en `Symio 110 Mbit. Is dit normaal of wordt de e-sim internetsnelheid geknepen door KPN. |
#35
|
|||
|
|||
Bij mij was de snelheid super (dik over de 200Mb) t.o.v. MijnTele2 (100Mb)
Waarschijnlijk heeft dat ook met locatie zendmasten te maken |
#36
|
|||
|
|||
De eSIM zojuist aangevraagd, de welkomst mail zegt "binnen enkele minuten krijg je amelijk een e-mail met je inloggegevens". Deze enkele minuten zijn inmiddels 55 minuten geleden maar nog niks ontvangen.
We wachten even af. |
#37
|
|||
|
|||
Bestelling gelukt en esim eenvoudig te installeren
|
#38
|
|||
|
|||
Haai
Mij is het ook gelukt om te de esim te installeren! Was wel wat vervelend je krijgt de e-mail met je nummer en je ww Maar vervolgens aanmelden in de sim yo app lukt niet ! Zegt dat het wachtwoord niet juist is,als je vervolgens een paar minuten wacht dat doet alles het 🙄 |
#39
|
|||
|
|||
Wat volgens mij meer personen ondervonden is dat het eerste keer inloggen in de app moeizaam gaat
|
#40
|
|||
|
|||
eSim activeren
Alles goed gelukt, mails komen snel binnen, op de achtergrond lijkt Simyo nog niet helemaal zo ver te zijn. Tip op dit forum gevolgd over wachtwoord dat (nog) niet werkt, eerst op web ingelogd, daarna gaat inloggen in de app ook goed. Nu ook nog dubbele data, dus ik ga maar eens Bingewatchen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
eSIM en verschillende Ringtone's | Mistral | iPhone algemeen | 8 | 02-04-20 19:58 |
Orange eSim ?? | Joeri75 | Orange | 12 | 15-01-20 14:10 |
|
|