Ringtone request/add topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Tjo DertKesh.., Vette nummers.., alleen effe je link aanpassen.., er staat Http teveel.....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Tjo DertKesh..,
Vette nummers.., alleen effe je link aanpassen.., er staat Http teveel..
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Bijdeze nog een paar zelfgemaakte Ringtones die ik graag met jullie wil delen... Inclusief het starten en lopen van mijn Ford Econoline... Tevens misschien leuk weetje..: Als je de Ringtone van mijn auto download en daarna opent in Quicktime kan je met Appeltje-J de videobeelden aanzetten en ook beeld bekijken...
House Mix 1 - Dj Janikoe Ford Econoline E150 5.0L V8 - CadmanF's Car Feeling So Real - Moby Cry For You - September Bucovina - Ian Oliver & Shantel Trippen - Dj Chuckie The Launch Relaunched - Dj Jean Supervisie - Lange Frans & Baas B |
|
|||
|
|||
Dit is Toppie zou iemand voor mij een leuk naam ringtone willen maken, met de naam Ronald?
Zou toppie zijn ben er zelf niet zo'n ster in |
|
||||
|
||||
Momenteel enkel nog maar de monotoon;
SMS Nokia: Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem! |
|
|||
|
|||
bedankt voor het delen van de ringtones, super
|
|
|||
|
|||
Ok, dan je voor replay, dan wachten we rustig even af, en gaan de andere is beluisteren
|
|
||||
|
||||
hier zijn er nog een paar
|
|
||||
|
||||
Samengevoegd....
Citaat:
Ik wil m eigenlijk nog langer hebben.. dat je ook hoort van: 'Keano! Call me! Call me on my mobile!!!'
Het grootste voetbalforum van Nederland Laatst gewijzigd door Nikooos; 21-02-08 om 14:43. |
|
|||
|
|||
Net ook even wat ringtones geknipt van wat liedjes. In de zip file zitten:
Better Faster ... - Daft Punk Break 4 love - David Vendetta Extreme ways- Moby Run to you - scumfrog rmx You came into my life - omaha en de telefoon ring van CTU link |
|
|||
|
|||
Alle hierboven genoemde ringtones - Ringtones Deel2 (incl. Ringtones Deel1) :
Send big files the easy way. Files too large for email attachments? No problem! Met dank aan de posters/uploaders. |
|
||||
|
||||
Hallo,
ik heb een programma waarmee ik youtube filmpjes kan downloaden en tegelijkertijd converten naar m4a. Dus ik krijg ze meteen als .m4a opgeslagen op mijn laptop. zodra ik m4a verander in m4r heb ik een kant en klare ringtone. Maar om dit te doen heb ik wel de URL van het filmpje nodig van hetgene die jullie als ringtone willen gebruiken. Als jullie de URL hier plaatsen dan kan ik er een ringtone van maken en deze meteen hier plaatsen. (Of stuur de URL via een PM naar mij dan plaats ik de ringtone wel hier) Laatst gewijzigd door DertKesh; 21-02-08 om 23:33. |
|
||||
|
||||
http:// nl.youtube. com/watch?v=NOfJ4oHdRTU
http:// nl.youtube. com/watch?v=yaavFYDu8y8 ff de spaties weghalen, want anders toont hij hier meteen de filmpjes Laatst gewijzigd door Nikooos; 21-02-08 om 23:48. |
|
||||
|
||||
Citaat:
1. Underpants.m4r 2. Official_Mr_Mobile_Call_me_musicvideo.m4r |
|
||||
|
||||
thnx! Vandeweek ff mee rommelen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hier 3 tones vd simpsons die ik op deze site gevonden heb
|
|
|||
|
|||
stel je voor dat je die derde een minuut of twee hoort
daar word je dus gek van edit: op het nippertje....bijna een dt - fout Laatst gewijzigd door jeekes; 04-03-08 om 23:29. Reden: zie edit |
|
||||
|
||||
Bestaat er zo ook een voor Mac?
Hier nog wat ringtones; Blink - John Dahlback Cream - Federico Franchi Elvis ain't dead - Scouting For Girls Formula 1 - DJ Visage The Great Song Of Indifference - Bob Geldof jawadde sound - Willy's en Marjetten Kernkraft 400 - Zombie Nation Love today - Mika Michael - Franz Ferdinand Mission Impossible sound - TV Theme One Step Beyond - Madness Nokia SMS Tune (mono) Robot rock (begin) - Daft Punk Robot rock (midden) - Daft Punk Suck my balls - Cartman Technologic - Daft Punk Umbrella - Vanilla Sky Allemaal in 1 zip want khad geen zin om ze apart up te loaden Ringtones.zip Laatst gewijzigd door Kermi; 11-03-08 om 18:54. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
Ride Or Die (crews Codes ) add | 0daro0 | iPhone Games | 0 | 20-10-10 22:05 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
|
|