Ringtone request/add topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik maak (zoals vele van hier) ook mijn eigen ringtones....laat me maar weten wat jullie van deze vinden Dit is mijn eerste ringtone upload so ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik maak (zoals vele van hier) ook mijn eigen ringtones....laat me maar weten wat jullie van deze vinden Dit is mijn eerste ringtone upload so please be gentle
Laatst gewijzigd door djseven; 06-06-08 om 17:34. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
de naam zegt het al
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand 2-17 Born Slippy (NUXX) 1.m4r.zip nog? De link die bij Truckdrivers post zat doet het niet meer, en dit was mijn ringtone, maar die is na een synchronisatie verdwenen, en ik heb het bestand kennelijk niet meer
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Ik heb em er weer opstaan, bedankt!
|
|
|||
|
|||
ik ben ook op zoek naar de born slippy ringtone........
kan iemand mij helpen/mailen??? thanks |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
thanks very much.....
werkt makkelijk..... ciao |
|
|||
|
|||
Durf het bijna niet te vragen , maar heeft iemand "twisted nerve" in een ringtone formaat? Dat is dat gefloten liedje uit Kill Bill (en in "Death proof" van Quentin Tarantino heeft een vrouw em ook als ringtone, in de supermarkt gaat haar telefoon ...)
Als je em wil sharen, thanks! |
|
||||
|
||||
Citaat:
hier dan....Twisted Nerve.... |
|
|||
|
|||
Je bent geweldig! Thanks
|
|
||||
|
||||
ur welcome....
offtopic: death proof is echt een boutfilm! je moet er maar net van houden... |
|
||||
|
||||
euro2008 ringtone NOS?
Een uitdaging:
De tune die de NOS gebruikt tijdens de trailer van euro2008 lijkt me uitermate geschikt voor een ringtone. Is iemand in staat die te "capturen" en om te bouwen naar een ringtone? |
|
||||
|
||||
bedoelt u deze??????
thanks!!! Was het wat je bedoelde????? helemaal super Mooi zo. Hihi, moet eerlijk zeggen dat ik niet anders had verwacht dan dat iemand van deze club mij aan die tune zou kunnen helpen......... Laatst gewijzigd door "R"; 16-06-08 om 17:35. |
|
||||
|
||||
Hahahaha, luie donder....
|
||||
|
||||
weet er iemand of er een ringtone is van de reclame van apple (muziek op de achtergrond!)
hier een voorbeeld Laatst gewijzigd door truckdiver; 24-06-08 om 10:47. |
|
||||
|
||||
Damn I'm resourceful:
EDIT: er gaat even iets mis.... Laatst gewijzigd door Chrisl; 24-06-08 om 11:15. |
|
||||
|
||||
Nog maar een keertje dan...
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
Ride Or Die (crews Codes ) add | 0daro0 | iPhone Games | 0 | 20-10-10 22:05 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
|
|