Ringtone request/add topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) vindt deze ook geweldig van Achmed (al wel wat ouder,maar blijft goed) YouTube - Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
vindt deze ook geweldig van Achmed (al wel wat ouder,maar blijft goed)
YouTube - Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist
|
|
|
|||
|
|||
Heyyyy mede Iphone gebruikers,
Ik ben op zoek naar ringtones van: - Streetfighter - Mortal Kombat En dan gaat het uiteraard om de levelsongs, dus b.v. het soundje wat je hoort op de achtergrond van level Vega of Sagat. Zelf heb ik deze 28 NES Ringtones gevonden op Internet: 28 NES Ringtones for your iPhone at Matt King’s Blog gr. WesZ |
|
|||
|
|||
Hey iedereen,
zou iemand voor mij een ringtone van de GTA IV reclame van Pisswasser wille makn? Hier is de mp3 http://www.wackbag.com/audio/pisswasser.mp3 Thanks -FreakyFlor |
|
|||
|
|||
Wie kan er een beltoon maken van Womanizer van Britney Spears?
Thank you! AL GEVONDEN Laatst gewijzigd door RamonPouw; 12-10-08 om 18:34. Reden: Al gevonden, |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ow haha bedankt!
Ik ga hem alsnog gebruiken.. Maar hij stond ook op die website die die meneer voor mij had geplaatst |
|
||||
|
||||
Deze heb ik een tijd geleden gemaakt....theme song van super mario bros...erg retro....erg stoer
wat vinden jullie hiervan? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Darth Vader Star Wars
Wie heeft, of kan er 1 maken voor mij, een ring tone van "Darth vader"
Maar wel het echte stemgeluid of het bekende adem geluid, de ring tones die je op internet vindt is allemaal nep. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
dan moet je deze eerst downloaden en installeren http://www.rarlab.com/rar/wrar380nl.exe
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Doen we, en gelukt! en bedankt! |
|
||||
|
||||
misschien wat aanstotend voor je moeder
of de 2de voor de slaapkamergeluiden van je vriendin |
|
|||
|
|||
Timbaland - The Way I Are
|
|
||||
|
||||
graag de clown bassie met hey buurman bakkie en of baby graag.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat vinden jullie van de iringpro ringtones
iPhone Ringtones - For Professionals and Ringtone Aficionados zit er over na te denken om ze te kopen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
Ride Or Die (crews Codes ) add | 0daro0 | iPhone Games | 0 | 20-10-10 22:05 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
|
|