Ringtone request/add topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hier een Zelda ringtoontje ... one of my favs...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hier een Zelda ringtoontje ... one of my favs
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ey iedereen,
ik zou graag een spiderpig ringtone (the Simpsons movie) hebben. Ik heb het als mp3 maar ik weet niet hoe ik er M4R van moet maken. De mp3 kan je hier downloaden Spider Pig Ringtone from The Simpsons Movie | Thomas De Maesschalck's blog . Alvast bedankt, FreakyFlor |
|
||||
|
||||
Citaat:
BTW: ik gebruik het programma iPhoneRingtoneMaker (niet gratis), de beheert ook mijn ringtones en upload ze ook naar me iPhone na het maken van een ringtone, beste programma ooit om ringtones op je iPhone te zetten!
|
||||
|
||||
LET OP; EN-IS zijn ringtone is een .m4a bestand dus dat moet je eerst nog in .m4r veranderen
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
en hoe moet dat? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
sry dak zo moeilijk doe mr ei zegt "windows kan het volgende bestand niet openen: spiderpig_ringtone[1].rar"
wa moek now doen? |
|
||||
|
||||
Citaat:
download winrar op WinRAR archiver, a powerful tool to process RAR and ZIP files ! |
|
||||
|
||||
Ik weet nu wel hoe ik de verschillende ringtones moet aanduiden als iemand mij opbelt.
Maar hoe kan ik de geluidjes voor een SMS wijzigen op mijn iPhone? Alvast bedankt. |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ok sry dak da ni wist toch bedankt EDIT: Nevermind kep em al gevonde op nakko.com, tog bedankt. Laatst gewijzigd door FreakyFlor; 01-05-08 om 21:34. |
|
||||
|
||||
hier kan je de orginele rongtone downloaden die gebruikt wordt in de iphone reclame's
The Missing iPhone Ringtone |
|
|||
|
|||
pata pata pata pon!
Pata Pata Pata pon !! pon pon Pata pon!!! voor de patapon fans een pata pon ringtone !!
Download Link <======== Klik Here |
|
|||
|
|||
Citaat:
Zalig man, merci! |
|
|||
|
|||
ik heb dat tabblad ringtones niet in mijn itunes, hoe krijg ik dat??
|
|
||||
|
||||
Ook niet als je je iPhone hebt aangesloten?
|
|||
|
|||
nee, ook dan niet...... enig idee hoe ik dat in mijn itunes kan krijgen??
|
|
||||
|
||||
instaleer itunes opnieuw ,beltonen moet erin staan
|
|
||||
|
||||
Kijk eens in de instellingen van iTunes.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
Ride Or Die (crews Codes ) add | 0daro0 | iPhone Games | 0 | 20-10-10 22:05 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
|
|