Ringtone request/add topic discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Qlimax Zoals beloofd: Harder, Better, faster, stronger van CD alive. Opname van 2.02 tot 2.28. Veel plezier er mee. vette sjit!! ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Als iemand ringtones heeft van de serie Arrested Development (wat dan ook)...heel graag
|
|
|||
|
|||
Kan er iemand het liedje van onderstaande reclame als ringtone converteren? De maximale lengte is 29s dacht ik, je mag dus de eerste 29 nemen.
alvast vriendelijk bedankt! http://youtube.com/watch?v=5RFxGn6C6ak Laatst gewijzigd door drcosmo; 23-07-08 om 14:38. |
|
||||
|
||||
Zoek er een mp3 van, en je kunt em makkelijk converteren met iTunes
Via dat filmpje moet je het geluid opnemen (slechtere kwaliteit) en daarna converteren, dit is niet echt ideaal edit: het liedje is Dj Giorgos Lysigakis - Bacardi Mojito Song Dru Laatst gewijzigd door cypher21; 23-07-08 om 14:50. |
|
||||
|
||||
Ik zoek de Crank ringtone, ik had hem ooit tussen me sources staan maar ben deze alang weer kwijt Kan hem ook niet meer vinden...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
@ drcosmo
heb deze mp3 link voor je gevonden mischien heb je hier wat aanRapidShare: Easy Filehosting |
|
||||
|
||||
Weet iemand hoe dit nummer heet ? (het gaat om het begin stukje (het refrein) de karaoke: YouTube - Locoroco Demo Theme Karaoke
kzou hier graag een ringtone van willen hebben |
|
|||
|
|||
ik ben al bezig
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Twee van Lil' Wayne:
- A Milli - Got Money |
|
|||
|
|||
Heeft er iemand voor mij een goede wekker-ringtone? Beetje hard als het kan.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
of de openingsjingle van midden in de nacht rick. (het dank u voor deze nieuwe morgen in de mix).
www.rickindenacht.nl
|
|||
|
|||
weet iemand waar de tonen voor de smsberichten staan op de 3G?
zou hier ook aangepaste willen zetten met totalcommander |
|
|||
|
|||
Kn iemand voor mij de ringtone van het programma "" Price is right'''' maken, of opzoeken. ik kan hem nergens vinden, en het is zo een super tune, die iedereen herkent als hij hem hoort!!!!
Ik zou je eeuwig dankbaar zijn dan . Bedankt alvast! |
|
|||
|
|||
uiteindelijk, na lang zoeken toch gevonden.
Price Is Right - The Price is Right, Extended Theme - Ringtones - Audiko ik zou zeggen: aanrader |
|
|||
|
|||
hoe kan je nou een ringtone als sms instellen kan iemand mij dat uitleggen?
|
|
||||
|
||||
Citaat:
even zoeken op "sms* toon" en je vindt nog meer topics |
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Screenshot Request Topic | h4ns | Jailbreak apps en thema's | 838 | 22-03-13 23:49 |
Probleem met installeren Add Exchange | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 0 | 18-11-10 20:14 |
Ride Or Die (crews Codes ) add | 0daro0 | iPhone Games | 0 | 20-10-10 22:05 |
Video Rintgtones post and request topic | houseguru | Ringtones en Wallpapers | 6 | 30-01-09 01:18 |
|
|