geen ringtoon hoorbaar discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo mensen, ik heb sinds kort de Iphone 5 leuk ding, maar nu kwam ik erachter dat als ik gebeld word hoogstens de trilstand in ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
geen ringtoon hoorbaar
hallo mensen,
ik heb sinds kort de Iphone 5 leuk ding, maar nu kwam ik erachter dat als ik gebeld word hoogstens de trilstand in werking treed maar geen ringtoon? ik heb gewoon een standaard toon vanuit de phone aangevinkt, en ook als ik via Whatapp een video binnen krijg hoor ik geen geluid, maar als ik naar mijn map opgeslagen video's ga dan heb ik wel geluid. herkenbaar voor iemand en weet iemand dé oplossing? alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Staat het schuifje aan de zijkant van je telefoon soms naar beneden? Dit betekend namelijk dat je telefoon alleen trilt.
|
|
|||
|
|||
wat kan het leven makkelijk zijn haha.
dat was het inderdaad. erg bedankt voor de supersnelle reaktie. top. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ringtoon... | daydream | Ringtones en Wallpapers | 0 | 16-07-10 18:59 |
TomTom: Stem geluid niet hoorbaar | hb88xx | iPhone Navigatie | 2 | 18-10-09 22:34 |
Eigen stem hoorbaar bij telefoongesprek | juhe | iPhone algemeen | 5 | 17-04-09 21:30 |
SMS tone via winterboard niet hoorbaar | Yaron | Jailbreak apps en thema's | 2 | 23-01-09 11:49 |
Volume belsingaal/ringtoon harder | ceesihc | Ringtones en Wallpapers | 3 | 22-10-08 15:12 |
|
|