synchroniseren iphone icloud op wincomputer discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie helpt mij. Op mijn iphone worden vanaf mijn werk keurig netjes alle afspraken gesynchroniseerd vanaf outlook dmv exchange server. Nu wil ik graag die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
synchroniseren iphone icloud op wincomputer
Wie helpt mij. Op mijn iphone worden vanaf mijn werk keurig netjes alle afspraken gesynchroniseerd vanaf outlook dmv exchange server.
Nu wil ik graag die afspraken in de icloud agenda op mijn pc thuis zien en indien mogelijk (niet het belangrijkste)doorlinken naar mijn thuis pc outlook 2007. Op mijn iphone staan 2 agenda's: alle(exchange activesync en alle(iCloud). De afspraken die ik in mijn telefoon invoer of in de icloud op mijn pc syncen wel. ik hoor graag de oplossing. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
voor de duidelijkheid: u wil de afspraken die in exchange staan in uw icloud agenda en de exchange agenda van uw werk in outlook thuis krijgen?
|
|
|||
|
|||
synchroniseren
Ja klopt. Mijn "werk agenda afspraken staan met exchange in de iphone dus dat is oke.
Nu wil ik ze graag in de icloud op mijn win pc en dat lukt niet. Wat wel lukt is in de icloud op de pc, afspraken maken die tevoorschijn komen in mijn iphone op "agenda". Dus moet er een instelling zijn die mijn exchange agenda van de iphone in mijn cloud zet maar hoe?? |
|
|||
|
|||
een soortgelijk forumtopic hier:
http://forum.iculture.nl/f147/icloud...op-icloud.html en voor uw exchange agenda in outlook thuis te krijgen: kunt u de agenda exporteren als iCal abonnement en importeren in outlook zodanig dat outlook hiermee synchroniseert? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
icloud synchroniseren windows8 | vdleeke | iCloud | 5 | 13-02-14 09:29 |
2 Iphones synchroniseren contacten via iCloud | Hanna67 | iCloud | 15 | 06-12-13 22:27 |
iphone contacten synchroniseren naar icloud | gipiler | iPhone algemeen | 1 | 24-08-12 17:50 |
icloud agenda synchroniseren | crisjeb | iCloud | 1 | 14-03-12 16:12 |
Ical synchroniseren met Icloud ??? | shaun54 | iCloud | 7 | 04-01-12 13:45 |
|
|