Nieuw tekstbericht : eigen geluid discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Dat heb ik weer Word nog al moe van die std. sms-tones...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dat heb ik weer Word nog al moe van die std. sms-tones
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
mijn ringtones kan ik veranderen op mijn G3.
maar mijn sms tones kan ik niet veranderen. ik doe de omzetting als op vorige pagina naar sms-received1.caf maar hij zet deze niet in de iTunes bij beltonen als ik deze aanklik. weet iemand een oplossing er voor 8GB 3G |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Begrijp ik het goed? je kan je sms geluidjes niet veranderen op iPhone 3G zonder hem te hacken?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nee dat gaat niet heb al van alles geprobeerd en lukt niet.
|
|
|||
|
|||
Nou ja, waarschijnlijk komt "binnenkort" een progje uit waarmee je ook de officiale firmware 2.0 3g iphones kan jailbreaken...dacht ik tenminste
En van wat ik er van begrijp, maakt dat je telefoon niet kaduk. |
|
||||
|
||||
Dat is er al, dat heet PWNage tool 2.0 en is vooralsnog alleen voor de MAC (de gemaakte custom firmware kun je er echter via de PC op je iphone krijgen)
|
|
|||
|
|||
Ik wacht toch nog even op een makkelijke windows versie
|
|
|||
|
|||
heeft iemand al een tip of er voor firm 2.0 al een programma is waar mee je nummers uit iTunes als ringtone kan instellen?
alvast bedankt Rein |
|
|||
|
|||
wat doet iedereen moeilijk met ringtones in je iphone zetten via itunes! als je je ringtones klaar hebt dan ga je via SSH ( ik gebruik winscp ) naar de map waar je originele ringtones staan en flikker ze daar gewoon in de lijst erbij. als je nu in je iphone naar geluiden gaat dan staan ze er gewoon bij, dus niks met itunes te maken
zelfde verhaal met sms tones, alleen zit hier het verschil dat je een bestaand sms geluid moet overschrijven met je eigen geluidje. maw: je hebt je sms tone, hernoemd het bestand naar smsreceived1.caf (of smsreceived2,3,4,5,of 6 alaar gelang welk origineel geluidje je wilt vervangen) en overschrijft daarmee het originele bestand. klaar is kees! succes!
|
||||
|
||||
Citaat:
iTunes heb je toch al standaard op je pc staan |
|
|||
|
|||
Citaat:
ieder zn maniertjes en er zijn altijd meer wegen die naar rome leiden en die wegen kunnen voor iedereen weer anders gaan |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar goed, om op de sms tonen terug te komen, als je een leuke toon hebt, en je hebt deze van aac hernoemd naar sms-received1.caf, blijft dan de naam in de lijst van je iPhone gewoon "Drietoon", of kan ik dat ook aanpassen? Laatst gewijzigd door Guest-20220126212803; 16-08-08 om 02:33. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik hoop dat het je lukt, succes. |
|
|||
|
|||
Sorry...wat een ellende en allemaal omslachtig.
maak beltoon aan in iTunes zou toch gewoon moeten werken. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb dus 'n file gerenamed van blabla.aiff naar sms-received4.caf, hij staat nu onder de naam toeter, als ik het via instellingen afspeel hoor ik ook het juiste geluid wat ik wil hebben, ik heb gereboot maar als ik dan 'n sms ontvang hoor ik nog 't geluid wat ik hiervoor had ingesteld nl. nr1...wie-0-wie heeft de oplossing
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik had hetzelfde met nieuwe e-mail, na de naam veranderd te hebben in de originele naam werkte het. Groetjes, Hans |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Eigen SMS geluid | beezer | iPhone algemeen | 10 | 13-01-11 13:38 |
geen geluid nieuw bericht | maltje | iPhone algemeen | 2 | 11-08-10 18:32 |
Tekstbericht geluid | dendoor | Ringtones en Wallpapers | 11 | 03-08-09 19:24 |
Geen geluid/tril bij tekstbericht | melissa89 | iPhone algemeen | 3 | 24-09-08 12:56 |
|
|