Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Dit is de mijne, ik vind hem cool Vooral de reacties van me medepassagiers hahaha...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Dit is de mijne, ik vind hem cool
Vooral de reacties van me medepassagiers hahaha |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
topics samengevoegd
|
|
||||
|
||||
Heeft iemand de Nokia Tune? Lijkt me wel lachen, word je gebeld ''Nokia Tune'' pak je een iPhone uit je zak.
|
|
|||
|
|||
Pfff Neee niet de nokia ringtoon pff echt vreselijke ringtoon, ik heb de Marimba de standaard beltoon vind deze niet irritant en toch goed hoorbaar wil nu ik die Zen beltonen gehoort heb r misschien ook wel 1 zelf gaan maken die zen beltonen waar zo simpel dat had iedereen kunnen doen..
|
|
||||
|
||||
heeft iemand toevallig ook de beltoon van bassie de clown met heyyy buurman baby?
brain nl mij dus ook vandaar? Laatst gewijzigd door tinos; 21-10-08 om 14:40. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Vind al die standaard tonen van Apple niks, dus heb zelf maar wat ringtones gemaakt van nummers uit mijn iTunes bibliotheek
|
|||
|
|||
http://audiko.net/iphone/607713.m4r
dit is mijn ringtone.. (overigens kan je op deze site gratis ringtones maken.. is wel handig)
|
|||
|
|||
Ik moet zeggen dat de standaard tonen die op de Iphone aanwezig zijn nou niet om over naar huis te schrijven zijn . Dus ik ben eigenlijk op zoek naar een paar hele bescheiden ringtones. Niet van die deuntjes waarvoor je je zou moeten schamen als je telefoon af gaat. Er zijn zoveel gratis tones te krijgen, dat er nou niet 1 'normale' tussen zit. Iemand nog een goede link of tone die hij/zij wil delen? Ben al bijna zover dat ik dat pakketje van Zen ga aanschaffen.
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Iemand nog leuke 'teksten' beltonen?
Dat vind ik namelijk de leukste die er zijn XD |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Mojito Song
Laatst gewijzigd door Undertaxxx; 25-10-08 om 20:39. |
|
||||
|
||||
lol die heb ik ook
Heb ook nog 5 hardstyle ringtones. Hardstyle zelf geëdit in mixmeister.
|
|||
|
|||
ik heb de intro van bad boys...
en voor sommige nog Bitch allert |
|
||||
|
||||
Ik heb de ringtone van bassie, de b100 die zijn telefoon opneemt..
Die van de Bad Boys, heb je die misschien online
|
||||
|
||||
Ik heb als ringtone het begin van Sweet Child 'O Mine van Guns 'n Roses
@ ThomasT : goed idee, ik ga die ringtone van bad boys ook maar ff fixen...
|
|||
|
|||
Ik heb een hele saaie ringtone... We hebben hier op kantoor allemaal van die Cisco VOIP toestellen staan. Dus mijn huidige beltoon is ook een Cisco achtige beltoon (het telefoongeluidje uit 24).
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ik heb een hele vete op het moment!
Marimba Lekker origineel....
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|