Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Een jazz Ringtone nu alleen nog proberen een ringtone te maken van Jef neve...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een jazz Ringtone nu alleen nog proberen een ringtone te maken van Jef neve
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
zelf gemaakte ringtone van mijn dochtertje die pappa zegt.
|
|
|||
|
|||
Bad to the bone van George Thorogood (uit terminator 2)
|
||||
|
||||
Een stukje van 'Kid Cudi - Day 'N' Nite'
|
|
||||
|
||||
Momenteel Let's Fighting Love....
|
|||
|
|||
stukje van Lay Low van Snoop Dogg
|
|
|||
|
|||
Begin van Wasted years (Iron Maiden)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Als nieuwe gebruiker van de iphone, heeft het even geduurd voordat ik mijn ringtones gemaakt heb.
Mijn standaard ringtone is Spring van Rammstein (begin), voor onbekende nummers een stukje uit een mix van Tiesto Hallo, en voor alle anderen een stukje uit Benzin van Rammstein. Voor de liefhebbers wil ik ze wel eens op het forum zetten. Is iets anders als normaal. Ben nu bezig een ringtone te maken van de nieuwste CD van Metallica, maar die is nog niet klaar. Laat maar weten Peter |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
hi Chris
Nou ben ik niet echt teleurgesteld hoor. Wist het eigenlijk al dat mijn muziek keuze niet die van iedereen is, dus.. Van de andere kant soms tref je liefhebbers, dus..;-) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik heb nu weer de standaard Marimba, voorheen gebruikte ik Bobby Brown van Zappa (daar had ik onderhand genoeg van)
|
|
||||
|
||||
Scrubs acapella
|
|
||||
|
||||
CTU ringtone van 24 ...
|
|
||||
|
||||
Ben in het weekend bezig geweest met iRinger en heb op dit moment; Dit is mijn club (Ajax-song) als ringtone.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
René Et Gaston - Vallée De Larmes afgewisseld met Mojito-song (thanks to Undertaxxx )
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|