Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie )...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
de VPRO gebruikt het als tune
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
ik vind alleen de intro leuk, verder is het een kutnummer
ander werk van ELO is wel leuk maar dat is mijn mening, natuurlijk |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Gebruik de tune van het dagelijkse dingetuh van radio veronica somertijd
is heel vet en wissel met he moppentune erg lachen als die tel afgaat zie je bijna iedereen opkijken en heeey die ken ik hahah |
|
||||
|
||||
Ik kan me die tunes niet meer ophalen, kun je ze eens opzoeken en laten horen?
|
|
||||
|
||||
Mijne varieert, heb al Dexters Laboratory gehad (met dank aan InternetRebel), 21 Guns, Sexy Bitch, Paranoid, ... De beste stukjes dan natuurlijk.
Momenteel staat er (niet lachen) Mamasé op van K3. Vind de intro tof YouTube - K3 - Mama Se (K2 Zoekt K3 Finalisten)
|
||||
|
||||
Meestal de eind-tune van mijn favoriete Discovery programma "How It's Made" en als ik een bui heb om mensen te irriteren Beavis (van Beavis and Butt-head) met "My Bunghole".
|
|
||||
|
||||
Bij mij staat deze ingesteld als ringtone (vanaf seconde 23):
YouTube - Pitbull Hotel Room Service OFFICIAL VIDEO Had vroeger Bring the noise van Benny Benassi, maar dat was te veel verschieten als er iemand belde Laatst gewijzigd door WDS001; 14-11-09 om 23:02. |
|
|||
|
|||
hehe "kyle's mom is a bitch" is mijn ringtone
Laatst gewijzigd door steve1; 14-11-09 om 23:46. |
|
||||
|
||||
James Bond Tune
|
||||
|
||||
'One step beyond - Madness' als hoofdringtone en 'Breathe - The Prodigy' als ringtone voor bepaalde contactpersonen.
Laatst gewijzigd door Vanstra; 15-11-09 om 00:53. |
|
||||
|
||||
ik gebruik Euphoria, In My Memory, LAst Train To Trancentral, Scatman en Yello Oh Yeah..... uiteraardd heb ik nog een aantal. het ligt er maar aan wie err belt...
|
|||
|
|||
De intro van onderstaand nummer
YouTube - Gebroeders Ko-"Wat van mij drinken?" tot ze beginnen te zingen... Doet het toch goed en blijft erg gezellig |
|
||||
|
||||
Ik heb als ringtone "Omen " (instrumentaal) van de Prodigy (maandag HMH YEEEHAAAA) en als smstoon "Zero signal" van Fear Factory , ik had voorheen ook een ringtoon van hun maar die was wel erg hard xD
Heb eindelijk de tune van "overhaulin" gevonden en ingesteld Laatst gewijzigd door ThaBudz; 20-11-09 om 18:27. Reden: nw ringtone |
|
||||
|
||||
Cartman ft. Kenny & Kyle - Pokerface
|
||||
|
||||
Ik heb een beltoon gemaakt van Engel-RAMMSTEIN.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|