Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Low Rider!! YouTube - War - Low Rider...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
|
|
|||
|
|||
zelf gemaakt via garageband. althans het betere knip en plak werk uit een tiesto nummer.
|
|
||||
|
||||
Toyfriend - David Guetta !
|
|||
|
|||
eric cartman - poker face
|
|
|||
|
|||
Here comes the horns - Delinquent habits. De intro dan!
|
|
|||
|
|||
Refrein van de nieuwste hit van Edward Maya - This is my life
|
|
|||
|
|||
eerste 20 sec van het top40 nummer fireflies als standaard en wat specifieke voor bepaalde contacten.
zelf ringtones maken van nummer is easy als je er niet uitkomt pm kijk ik of ik je kan helpen |
|
|||
|
|||
Nu Rainbow in the Sky van Paul Elstak. Maar heb er een heleboel opstaan en wissel bijna dagelijks. Oa ook Fireflies, Donkey Kong Tune, The Sims tune, Harry Potter tune enz.
|
|
||||
|
||||
Laatst gewijzigd door Econz; 30-01-10 om 16:28. |
|
|||
|
|||
Wat voor ringtone heb jij?
Zelfgemaakte: A Forrest van The Cure.
|
|
||||
|
||||
Buy u a Drink - T-Pain (gedeelte 'Baby girl ...'
|
||||
|
||||
Thunderstruck van ac/dc
YouTube - AC/DC - Thunderstruck
|
|||
|
|||
Bedankt!
Ok als dankje voor alle goede ideeën ook de mijne erbij:
Benny Hill Broekzak Eerste stukje van "Groove Machine 5" van Dr Alban The LaLa Song van Talk of the Town Nightmare van BrainBug en ook nog deze: YouTube - Narwhals Ik probeer nog Anthem van Sensation 2003,maar itunes wil hem niet in een stukje van 30 seconden knippen Enkele andere uit dit topic op mijn iphone erbij gezet. Laatst gewijzigd door FScheltens; 08-03-10 om 19:21. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Umbrella van The Baseballs... Super lekker nummer..
|
|||
|
|||
Ik heb overigens Quagmire van Family Guy
*ring ring* Giggity giggity! Gig!-gi!-ty! *ring* Alriiiight! |
|
|||
|
|||
ik heb memories
|
|
||||
|
||||
K'naan - Wavin Flag
|
|
|||
|
|||
de standaard, ik moet nog even uitzoeken hoe ik precies gratis een ringtone maak
|
|
|||
|
|||
youtube naar mp3 omzetten
Citaat:
Dus zonder iets op je pc te installeren. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|