Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Crank ringtone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Crank ringtone
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Kabouter Wesley ringtone.
(deze: Kabouter Wesley Kabouter Wesley Original ringtone ringtone - Audiko - create free mobile and iPhone ringtones) |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Marimba
|
|||
|
|||
Gedownload uit Cydia: Lil' Wayne - Go DJ.
|
|
|||
|
|||
Gedownload uit Cydia: Asher Roth I Love College
|
|
||||
|
||||
Hot - Inna
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Powershifter - Fear Factory
|
|||
|
|||
New kids on the block intro!!!!
|
|
||||
|
||||
@ Sjalih ,ken je em posten , ik zocht em namelijk ook
|
|
||||
|
||||
Boy's Interface - DJ Rob
Zelf gemaakt met iRinger |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Broodje Bakpao
|
|
|||
|
|||
Een tip voor degene die dit nog niet wisten(ik zie namelijk soms voorbij komen wil je hem posten want wil hem ook)
Alle filmpjes in Youtube kun je heel eenvoudig omzetten in mp3. Dus wil je bijvoorbeeld de ringtone van new kids on the block dan doe je het volgende: Je zoekt in Youtube het gewenste filmpje met gewenste geluid op bijvoorbeeld: YouTube - Ruben - New Kids on the Block Intro Ringtone ***** Ga nu naar google Zoek Free Studio en download en installeer het programma Kies dan Free Youtube Download en plak vervolgens de link van youtube erin. Dan selecteer je MP3 en voila je hebt het geluid als mp3 waarna je hem middels itunes of welk programma dan ook weer als beltoon kan maken. |
|
||||
|
||||
kijk dat is nog eens een tip .... thnx , ik dacht altijd ( ook omdat het niet lukte ) dat youtube heel goed afgeschermt was .
|
|
||||
|
||||
Ik gebruik die methode al jaren, maar vaak gebruik ik nu FrostWire. Dit is gelijk LimeWire, liedjes van daarop downloaden gaat veel sneller vind ik.
|
|
|||
|
|||
Heb me nooit echt verdiept in ringtones, maar ga deze methode ff proberen....
Alhoewel "Anyring" ook een aardige progje is om te gebruiken.... |
|
|||
|
|||
Ik heb van vanille ice,ice ice ice baby en dan de eerste sec
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|