Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Iemand die een ringtone heeft met zo'n oude scheepsbel?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iemand die een ringtone heeft met zo'n oude scheepsbel?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ringtones:
- Beer Song - Benny Hill Theme - exorcist - Kab in zak - Kill Bill Theme - Man From Kazakhstan - Yoda - Your Boss is Calling SMS Tones - sms-received2.caf : Mr Bean (New Message) - sms-received3.caf : worms (incomming) - sms-received4.caf : Excuse me boss you have a new message - sms-received5.caf : Yoda: Message from the darkside there is mijn favoriten op het moment... enjoy Iphone Ring and SMS tones.rar |
|
|||
|
|||
en hier nog wat leuke mp3 ringtones met een beetje knutselen zelf naar iphone tones te converteren...
http://www.mediafire.com/file/wmlykj...3ringtones.rar - austin power - bier halen - old phone effect - EKG - Erotic Climax - Future Alert - Hello its me... - James Brown: I Feel Good - Jochem Meijer: Wakker Worden - Phone Call For a Yummie Mummie - PolitieSirene NL - Baby singing: aja jipi - you have a call mijn 2e keus maar smaken verschillen |
|
||||
|
||||
Super Mario Bros theme song!
|
|
|||
|
|||
ik gebruik instinct van uniq
|
|
|||
|
|||
Al jaren de themesong van Alf...
|
|
||||
|
||||
Beef: I would stay.
|
|
||||
|
||||
Ik wissel tussen Zelda: Hyrule Fields (Ocarina of Time versie) en Caramelldansen
|
|||
|
|||
Het refrein van Mad Love Sweet Love van A Brand
|
||||
|
||||
Citaat:
Ik nog steeds Marc Benjamin - Nope Is Dope 2007, verander m nooit..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Ik heb in iTunes ene podcast: A ringtone a day. Hier krijg ik iedere dag een ringtone!
Hier gebruik ik nu Protone H van, maar ik ben van plan om over te stappen, nu alleen nog een goede ringtone vinden! |
|
||||
|
||||
Flo rida - right round
|
|
|||
|
|||
Mo Do - Eins Zwei Polizei
Jackass theme song Mojito song Laatst gewijzigd door CeVaSo; 23-05-09 om 19:57. |
|
|||
|
|||
Mijn bijdrage. Omdat ik het een geweldig nummer vind, wilde ik het als ringtone. Heb er 2 versies van gemaakt. Tis een beetje knip en plakwerk geweest om een herhalende tune te maken maar hij is wel goed gelukt denk ik.
clubbing ringtone.rar ps. don't mind the names... weet niet hoe het nummer heet... dus als iemand het wel weet hoor ik het graag ! Laatst gewijzigd door Tranzy; 24-05-09 om 20:59. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Een beetje laat maar toch Je moet hem wel luisteren tot het refrein |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
We made you van Eminem.....
|
|||
|
|||
Intro Sweet Child of Mine van Guns'n'Roses..
Hele lekkere gitaarsolo! |
|
||||
|
||||
P!nk: Who knew
|
|
|||
|
|||
heb in garageband een stukje tiesto geknipt en bewerkt. lekkere funky tone nu
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|