Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb een stuk uit REACH OUT feat ROWETTA - Sweet Mercy gehaald klinkt opzich wel leuk als ringtone ^^...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Heb een stuk uit REACH OUT feat ROWETTA - Sweet Mercy gehaald klinkt opzich wel leuk als ringtone ^^
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Deze heb ik er op:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Pokerface Cartman (cydia)
|
|
||||
|
||||
- Hoempa hoempa tetede - De zware jongens (verschillende delen)
- You're wondering now - Amy Winehouse - Everlong - Foo Fighters (akoestisch/normaal) - I want you - Kings Of Leon
|
||||
|
||||
Ik heb "F*CK you" van Lady GaGa voor iedereen behalve mijn meissie. Als zij belt dan heb ik het beginstukje (muzikaal) van Riverside.....
|
|
|||
|
|||
Standaard heb ik 'Rap das Armas' van MC Cidinho en MC Doca; voor m'n huisgenoten 'Heb je even voor mij' van Frans Bauer.
En dan nog een aantal verschillende rings voor specifieke bellers: Black Eyed Peas - I Got A Feeling ??? - Begin de dag met een dansje Ik heb me nog niet verdiept in het aanpassen van de standaard SMS geluiden, dus voor alle SMS'jes gebruik ik nog steeds de 'Toeter'. Die zou ik ook wel willen hebben! Kun je die misschien ergens neerplempen? |
|
||||
|
||||
Zou het zo voor je doen,maar krijg het niet voor elkaar
heb het via dit progje gedaan www.mp3-to-m4r.net |
|
|||
|
|||
ik heb stukje van gitaar uit mr brightside van the killers ^^
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Standaard heb ik Smoke on the Water van Deep Purple en drie speciale:
- Twisted nerve uit de film Kill Bill - I've got you Babe van UB40 ft. Chrissy Haines - One Step Beyond van Madness (ja inderdaad, voor als een diehard Ajaxfan belt: het is het nummer dat gespeeld wordt in de Arena als Ajax scoort) |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
||||
|
||||
Voor de sport liefhebbers:
Studio Sport Tour de France |
|
||||
|
||||
Insomnia van Faithless
en Hung up van Madonna |
|
|||
|
|||
ik heb nu All i want for christmas
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Jason Mraz - I'm yours! Heerlijk begindeuntje!
|
|
||||
|
||||
Ik heb deze: The Finish - mobile9
Staan nog wel een paar leuke iPhone tunes op Citaat:
Laatst gewijzigd door King1987; 07-12-09 om 13:03. Reden: samengevoegd. |
|
|||
|
|||
put your groove on van snoop dogg.
|
|
|||
|
|||
amy mac donald This is the live
is nu mijn standaard ringtone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|