Wat voor ringtone heb jij ? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Van de nieuwe KPN reclame: YouTube - KPN - Ringtone...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van de nieuwe KPN reclame:
YouTube - KPN - Ringtone
|
|
|
|||
|
|||
Heb tijdje begin van Du hast gehad, vonden velen iets te.
YouTube - ramstein- du hast. Heb nu de theme van "Requiem for a Dream" (vanaf 1:06) YouTube - Nicos Requiem for a dream trailer Super vet!!! |
|
||||
|
||||
Ik heb "the final countdown" van die kpn-reclame, heerlijke midi-tone in combinatie met mun iPhone 4
|
|
|||
|
|||
i just cant wait to be king uit de lionking. staat in cydia ;x
|
|
|||
|
|||
Altijd de Muppets TV-Theme op AL mijn GSM's gehad, zou niets anders willen!
|
|
||||
|
||||
Al geruime tijd nu de tune van de Angry Birds game Free Ringtones from Nakko.com: Angry Birds Ringtone Met dank aan JP
|
|||
|
|||
Key van Yellow Magic Orchestra
|
|
||||
|
||||
Met de Tour de France die er aan komt: de bekende "Rodania" tune
|
|
|||
|
|||
Big booty bitches
|
|
|||
|
|||
Moby - Flower van Gone in 60 Seconds
|
|
|||
|
|||
De 1e 30 seconde van dit nummer:
Afrojack - Thief: YouTube - 17. Afrojack - Thief (Eclectic Beatz 6) |
|
|||
|
|||
Gewoon de standaard oude telefoon, dat is een fantsoenlijke ringtone voor als ik bij klanten ben.
|
|
|||
|
|||
ringtone CTU uit 24
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Vier stuks:
1. Ne-Yo - Beautiful Monster, waar het refrein inkomt op 0.45 YouTube - Ne-Yo - Beautiful Monster 2. Benny Benassi Ft. Kelis, apl.de.ap, & Jean-Baptiste - Spaceship. Het refrein van Kelis 'Get High' minuut 1.21 YouTube - Benny Benassi - Spaceship (feat. Kelis, apl.de.ap, & Jean... 3. Celebratión van de Franse groep 113 (minuut 1.00) Vanaf minuut 1 waarin de zangeres zingt: YouTube - Célébration - 113 / Jamel Debbouze / Awa - Clip Officiel 4. De beat van Ransino Jap Tjong die Timor gebruikte bij zijn auditie: http://soundcloud.com/bk4life/timorb...ngtone-by-burc |
|
|||
|
|||
Bij mij ist een varkensgeluid, om je een breuk te lachen, de manier waarop.
|
|
||||
|
||||
wellicht een domme vraag (?) Hoe fixen jullie de "liedjes" als ringtone dan zonder jailbreak?
|
|
|||
|
|||
Je kan via een app gratis of betalend ringtones aanschaffen; dan moet je gewoon de uitleg volgen, ik doe dit dan via de pc en schuif dit meende ik zo in itunes enz... en zo kan ik andere ringtones opzetten en als geluid nemen.
|
|
|||
|
|||
Intro van Da Da Da, door Trio
|
|
|||
|
|||
Ik heb talking to myself - Eminem (ft. Kobe) intro
|
Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 3 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wat voor Motor rijdt jij? | iWiefring | Chat en geruchten | 54 | 10-05-11 18:15 |
Welke TIPS heb jij voor de iphone 4g [Blog] | Silver-Apple | iPhone algemeen | 1 | 15-10-10 20:31 |
Wat voor een cijfer geef jij de iPhone? | bjorntje | Chat en geruchten | 30 | 10-12-09 08:03 |
wat heb jij voor kerst gekregen?? | kuradius | Chat en geruchten | 51 | 01-01-09 20:54 |
|
|