Hoe krijg ik een ringtone in mijn iPhone? discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door namastee koop i am ringer en het probleem is opgelost. er is wel een ander probleem: sinds 0s5 kan ik niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Tuurlijk kan je dat instellen heb ik ook gedaan heb voor het nummer van me werk een ander ringtone heb er 3 verschillende ringtones draaien.
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Zedge is je vriend, googel maar eens. Telefoon selecteren beltoon opslaan, deze komt dan direct in je itunes afdeling beltonen als je die tenminste hebt aangevinkt via voorkeuren, telefoon syncen en vola je beltoon die je in wil stellen voor de desbetreffende persoon, werkt zelfs voor de wekker op de iphone suc6.
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
hoe krijg ik mijn filmpjes en foto's over op mijn computer? | patriciavandun | Muziek, foto & video | 1 | 12-02-11 19:18 |
Hoe krijg ik mijn iPhone gesynchroniseerd met een nieuwe macbook Pro? | Nafets | Archief | 1 | 30-04-10 22:49 |
Hoe krijg ik een foto van mijn harde schijf (pc) naar de i-phone? | Lotje | Muziek, foto & video | 7 | 04-09-09 17:19 |
Laptop gechrashed, hoe krijg ik alles van mijn Iphone in een nieuwe itunes ? | ferry01 | Archief | 3 | 31-03-09 17:33 |
Zo krijg je een eigen ringtone | defisit | Ringtones en Wallpapers | 29 | 29-12-07 20:56 |
|
|