Achtergrond OS4 uitzetten. discussie in Ringtones en Wallpapers forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruikte Bosspaper om mijn achtergrond automatisch te laten veranderen. Nu heb ik tijdens JB Wallpaper aangevinkt en heb ik de OS4 druppel(s). Als ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Achtergrond OS4 uitzetten.
Ik gebruikte Bosspaper om mijn achtergrond automatisch te laten veranderen.
Nu heb ik tijdens JB Wallpaper aangevinkt en heb ik de OS4 druppel(s). Als ik Bosspaper nu aanzet gebeurd er niets op mijn SB door de OS4 achtergrond. Ik zie dat bosspaper wel werkt, want als ik op SB de home knop indruk en naar de Zoekfunctie ga zie ik wel de wallpapers die ik heb geselecteerd om te veranderen. Hoe kan ik de Druppel achtergrond uitzetten, zonder opnieuw te moeten JB, zodat Bosspaper weer correct werkt? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ga met iFile naar /System/Library/CoreServices/SpringBoard.app/ zoek daar het bestand N82AP.plist.
Je kunt ook ifunbox gebruiken. Open die en zoek daar deze string Code: <key>homescreen-wallpaper </key> <true/> Verander true in false om wallpaper uit te zetten. Reboot en klaar is kees. Maak van te voren wel even een backup van dat bestand. Dit antwoord stond ook in een ander topic en was gegeven door Dragon |
|
|||
|
|||
het is n88
grt perrie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
os4 renault | dweez | iPhone algemeen | 14 | 28-10-10 21:49 |
Windows: OS 4.0.2 en OS4 | ggrassi | Desktop-applicaties | 5 | 20-08-10 16:27 |
os4 geheugengebruik | pjobse | Archief | 1 | 28-06-10 20:16 |
os4 | deschilder | Archief | 1 | 21-04-10 22:47 |
Muziek: Achtergrond veranderen bij MP3 uitzetten? | XanderSnelder | Muziek, foto & video | 2 | 28-02-10 13:48 |
|
|