Muziek iPhone 4s discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik gebruik mijn 4s ook om muziek te luisteren wanneer ik folders aan het doen ben. Weken geen problemen mee gehad, tot 2 weken geleden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Muziek iPhone 4s
Ik gebruik mijn 4s ook om muziek te luisteren wanneer ik folders aan het doen ben. Weken geen problemen mee gehad, tot 2 weken geleden. Sindsdien hapert hij af en toe of stopt de muziek opeens. Heel raar, daarna weer een uur geen last van en dan begint het ineens weer terug. Volgens mij ligt het ook niet aan de oordopjes (dat ze er niet goed inzitten ofzo). Meer mensen last van?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Anders je iPhone even opnieuw herstelen, wie weet werkt het.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Als whatsapp tijdens het muziek luisteren wordt gestart stop het muziek met afspelen. | Adilson | iPhone Apps | 4 | 02-11-11 12:12 |
Muziek: Muziek van iPhone naar iTunes, muziek op iPhone anders dan via "Tansee iPhone copy" | Robin-m | Muziek, foto & video | 0 | 16-05-10 12:48 |
Na syncen van muziek en films staat muziek niet op iphone. | Master_J | iTunes | 2 | 10-10-09 15:38 |
Ipod geeft geen muziek, itunes zegt 2,4GB muziek op iphone | theet | iTunes | 2 | 19-08-09 11:59 |
|
|