herstel mogelijk zonder foto's te verliezen? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik een herstel kies in tunes voor de iphone raak ik dan alles kwijt? foto's enz. ik kan niet synchroniseren, en foto's van vandaag ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
herstel mogelijk zonder foto's te verliezen?
als ik een herstel kies in tunes voor de iphone raak ik dan alles kwijt? foto's enz. ik kan niet synchroniseren, en foto's van vandaag wil ik echt niet kwijt maar de ipone doet niets meer ik krijg alleen een stekker en itunes in beeld.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je bent dan alles kwijt, tenzij je een reservekopie hebt gemaakt, maar dat heb je niet of wel?
|
|
|||
|
|||
nee dat heb ik niet ik heb vandaag veel foto's gemaakt en kan sinds vanavond niets meer met mijn iphone blijf itunes in beeld houden. kan dus mijn foto's ook niet eraf halen of kopieren. heb jij een idee? bedankt alvast voor je reactie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | iPhone algemeen | 15 | 10-12-15 12:30 |
iPhone: upgrade naar 4.1 zonder cydia te verliezen | 5ezgin | Jailbreak | 3 | 21-10-10 18:45 |
iPhone 3GS: unlocken zonder garantie te verliezen? | guldanbart | Unlock | 1 | 22-03-10 21:43 |
hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? ->iPhone crash | Flyerbunch | Archief | 4 | 30-04-08 11:50 |
iPhone crash-> hoe herstellen zonder gegevens te verliezen? | Flyerbunch | Archief | 1 | 30-04-08 11:49 |
|
|