foto verwijderen in Ipad3 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Als ik foto's laad in Ipad 3, dan komen ze in"de album "alles geimporteerd", maar ook in de album "laatste import". Als ik een van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto verwijderen in Ipad3
Als ik foto's laad in Ipad 3, dan komen ze in"de album "alles geimporteerd", maar ook in de album "laatste import". Als ik een van die foto's in een nieuwe album zet, dan heb ik drie dezelfde foto's. Als ik een foto uit de laatste import wil verwijderen, krijg ik de vraag:"Verwijderen overal?", Als ik daarop klik ben ik ze alle drie weer kwijt. Maar hoe kan ik één of twee van de drie verwijderen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Albums in Photo's op een iPad zijn geen aparte mappen maar verwijzingen naar de foto's.
De foto staat echt maar één keer op de iPad met twee verwijzingen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's verwijderen uit Filmrol (Foto's App) TRAAG | MvdS | Muziek, foto & video | 1 | 15-05-12 22:04 |
Foto: foto's syncen met Ipad3 | Tiemessen | Muziek, foto & video | 1 | 08-05-12 22:26 |
foto's op Ipad3 bekijken die op mijn NAS staan ? | fvanleuvenp2groupnl | Muziek, foto & video | 2 | 13-04-12 12:09 |
Foto: Foto's verwijderen? | DertKesh | Muziek, foto & video | 3 | 29-07-10 14:05 |
|
|