Laden in iTunes discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Als ik een CD laad in iTunes, dan komen de nummers van 1 t/m 10 er in te staan, zonder titel. Als ik een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Laden in iTunes
Hallo,
Als ik een CD laad in iTunes, dan komen de nummers van 1 t/m 10 er in te staan, zonder titel. Als ik een andere CD laad, dan komt die ook zonder titels er in te staan, maar dan zie ik bv 2x nr. 1, 2x nr 2 etc. Hoe kan ik dat voorkomen, zodat alle nummers bij de desbetreffende CD komen te staan> |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Que??
Als ik een nummer importeer in iTunes (dat bedoel je denk ik?) komen er gewoon song-titels bij te staan. Klik anders eens op Geavanceerd > Vraag tracknamen op |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone blijft laden, dan het apple logo, doet 'ie het, gaat 'ie weer laden. | Sereentj | iPhone algemeen | 2 | 16-04-12 13:28 |
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. | m-jay | iTunes | 35 | 27-09-11 21:09 |
Laden en nog eens laden | Franky1234 | iPhone Apps | 0 | 03-06-11 17:33 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
laden itunes | pacilootje | Archief | 2 | 21-04-09 23:36 |
|
|