Muziekspeler heeft geen navigation controls meer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn muziekspeler (standaard iOS Muziek app) heeft sinds kort geen navigation controls meer. Ik kan dus niet meer spoelen in een nummer... En aangezien ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Muziekspeler heeft geen navigation controls meer
Mijn muziekspeler (standaard iOS Muziek app) heeft sinds kort geen navigation controls meer. Ik kan dus niet meer spoelen in een nummer... En aangezien ik nummers (dj-sets) van 1 tot en met 8 uur heb is dit voor mij echt een probleem
Iemand een idee hoe dit kan en hoe ik ze terug kan krijgen? Vast bedankt! Gr., Tom |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij is dat ook zo.
Je kan spoelen door op je vinger op de pijltjes te blijven houden. Een tijdje geleden had ik eerst geen nav controls. Op een dag waren ze er plots wel. Na een tijdje waren ze weer verdwenen. Raar maar waar. Herstellen heeft bij niet geholpen. |
|
|||
|
|||
Dank je wel voor je antwoord Hanske, maar spoelen door een nummer d.m.v. de pijltjes is voor mij niet echt een optie; ze duren 1 tot en met 9 uur zie ik net (zie bijlage).
|
|
|||
|
|||
Je kan in de AppStore eens zoeken naar een alternatieve muziekspeler.
|
|
|||
|
|||
Ja, maar het liefst natuurlijk de bijbehorende speler normaal aan de praat zien te krijgen.
Ik denk dat het slimste is iOS 6.0 af te wachten. Zal ook wel eerdaags komen :-D |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone heeft vaak geen 3G meer | mvveelen | iPhone algemeen | 4 | 11-01-12 23:26 |
iPhone 3GS: Heeft mijn 3GS geen simlock meer??? | Kris3 | Unlock | 2 | 02-01-12 10:43 |
iPod in landscape - geen coverflow, maar controls | r00d | Jailbreak apps en thema's | 5 | 21-09-11 16:47 |
iPhone: 3GS heeft geen bereik meer | Rotje333 | Jailbreak | 1 | 28-06-10 23:47 |
geen controls bij bekijken foto's | croise | Muziek, foto & video | 2 | 19-08-08 23:22 |
|
|