//

Geluid in film weg na 2 sec

Geluid in film weg na 2 sec discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week of 4 valt het geluid weg in filmpjes die ik toegestuurd krijg van een vriend. Het zijn zelf opgenomen video's, waarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-08-12, 22:53
Noet01 Noet01 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard Geluid in film weg na 2 sec

Hallo,

Sinds een week of 4 valt het geluid weg in filmpjes die ik toegestuurd krijg van een vriend. Het zijn zelf opgenomen video's, waarvan ik ongeveer 2 sec geluid hoor. Hierna valt het weg.

Ik ben de enige die dit heeft bij filmpjes van hem, anderen hebben wel het gehele filmpje geluid. Wanneer ik filmpjes van anderen krijg heb ik dit probleem niet. Hij heeft een Samsung S2. Hij heeft 4 weken geleden een update gedaan. Een vriend van hem heeft de Samsung S3, een filmpje die hij doorgestuurd heeft naar hem, welke daarna naar mij verzonden is doet het ook niet. Zou het liggen aan de S3? Synchroniseert die niet goed met de Iphone?

Aan mijn telefoon heb ik niets gewijzigd, geen instellingen veranderd etc. Verder geen enkel probleem met geluid, dus alleen bij filmpjes van deze persoon.

Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen?

Alvast bedankt,

Laura.

edit: het probleem doet zich voor op mijn Iphone.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 27-08-12, 11:29
Noet01 Noet01 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Ondertussen is duidelijk dat het probleem zich voordoet bij elke Samsung S3 gebruiker die mij een zelfgemaakt filmpje stuurt via Whatsapp.
Als een filmpje door een S3 gebruiker op Facebook gezet wordt, heb ik geen problemen met het beluisteren ervan. Dus alleen wanneer deze via whatsapp verzonden wordt. Heeft iemand hier een verklaring voor, of is het herkenbaar?
  #3  
Oud 27-08-12, 11:32
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noet01 Bekijk bericht
Heeft iemand hier een verklaring voor, of is het herkenbaar?
In welk formaat worden die Android filmpjes verstuurd?
  #4  
Oud 27-08-12, 11:45
Noet01 Noet01 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door timosha Bekijk bericht
In welk formaat worden die Android filmpjes verstuurd?
Het gaat om Mp4 formaat. Dit zou toch gewoon zonder problemen afgespeeld moeten kunnen worden door een Iphone?
  #5  
Oud 27-08-12, 11:52
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Noet01 Bekijk bericht
Dit zou toch gewoon zonder problemen afgespeeld moeten kunnen worden door een Iphone?
In principe wel, maar het hangt een beetje af van de codec die in Android gebruikt wordt. Voor zover ik weet, maar ik kan mij vergissen, is dat de een of andere OpenSource codec zoals bv. ffmpeg.

Vraag eens aan jouw Androidvriendjes of ze dat filmpje eens per e-mail doorsturen en probeer het dan nog eens. Misschien dat WhatsApp het een en ander vernaggeld.

Succes verder
  #6  
Oud 27-08-12, 12:04
Noet01 Noet01 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2012
Berichten: 4
Standaard

Mijn Androidvriendje heeft net een filmpje gemaild, en hier wederom geen geluid. Ik begrijp er helemaal niets van.

Bedankt in ieder geval voor het meedenken!
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Film (Muppets) gehuurd en nu geen geluid? Pierelie Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 0 24-06-12 14:52
Cydia start voor 1 sec en weg brucejones Jailbreak apps en thema's 14 11-12-10 14:50
Geluid is weg Jinta iPhone algemeen 1 04-08-10 15:05
Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs peter187 iPhone algemeen 9 08-03-10 20:02
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets Atheos iTunes 2 09-12-09 08:40

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:12.