Geluid in film weg na 2 sec discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Sinds een week of 4 valt het geluid weg in filmpjes die ik toegestuurd krijg van een vriend. Het zijn zelf opgenomen video's, waarvan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid in film weg na 2 sec
Hallo,
Sinds een week of 4 valt het geluid weg in filmpjes die ik toegestuurd krijg van een vriend. Het zijn zelf opgenomen video's, waarvan ik ongeveer 2 sec geluid hoor. Hierna valt het weg. Ik ben de enige die dit heeft bij filmpjes van hem, anderen hebben wel het gehele filmpje geluid. Wanneer ik filmpjes van anderen krijg heb ik dit probleem niet. Hij heeft een Samsung S2. Hij heeft 4 weken geleden een update gedaan. Een vriend van hem heeft de Samsung S3, een filmpje die hij doorgestuurd heeft naar hem, welke daarna naar mij verzonden is doet het ook niet. Zou het liggen aan de S3? Synchroniseert die niet goed met de Iphone? Aan mijn telefoon heb ik niets gewijzigd, geen instellingen veranderd etc. Verder geen enkel probleem met geluid, dus alleen bij filmpjes van deze persoon. Heeft iemand enig idee waar het aan kan liggen? Alvast bedankt, Laura. edit: het probleem doet zich voor op mijn Iphone. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ondertussen is duidelijk dat het probleem zich voordoet bij elke Samsung S3 gebruiker die mij een zelfgemaakt filmpje stuurt via Whatsapp.
Als een filmpje door een S3 gebruiker op Facebook gezet wordt, heb ik geen problemen met het beluisteren ervan. Dus alleen wanneer deze via whatsapp verzonden wordt. Heeft iemand hier een verklaring voor, of is het herkenbaar? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Vraag eens aan jouw Androidvriendjes of ze dat filmpje eens per e-mail doorsturen en probeer het dan nog eens. Misschien dat WhatsApp het een en ander vernaggeld. Succes verder |
|
|||
|
|||
Mijn Androidvriendje heeft net een filmpje gemaild, en hier wederom geen geluid. Ik begrijp er helemaal niets van.
Bedankt in ieder geval voor het meedenken! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Film (Muppets) gehuurd en nu geen geluid? | Pierelie | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 0 | 24-06-12 15:52 |
Cydia start voor 1 sec en weg | brucejones | Jailbreak apps en thema's | 14 | 11-12-10 15:50 |
Geluid is weg | Jinta | iPhone algemeen | 1 | 04-08-10 16:05 |
Geluid is slecht als ik film tijdens een concert met mijn 3gs | peter187 | iPhone algemeen | 9 | 08-03-10 21:02 |
Geluid weg, verlichting weg en iTunes ziet niets | Atheos | iTunes | 2 | 09-12-09 09:40 |
|
|