Beamer + appleTV + pioneer VSX-920 + Samsung D8000 discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Ik heb zelf een vraag welke beamer ik het beste kan gebruiken ind e volgende opstelling. - KPN interactieve TV met HDMI naar Pioneer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Beamer + appleTV + pioneer VSX-920 + Samsung D8000
Goedemiddag,
Ik heb zelf een vraag welke beamer ik het beste kan gebruiken ind e volgende opstelling. - KPN interactieve TV met HDMI naar Pioneer VSX-920 - DVD-speler via HDMI naar Pioneer VSX-920 - Apple TV naar Pioneer VSX-920 via HDMI - Pioneer VSX-920 via HDMI naar Samsung D8000 Nu wil ik een beamer aan de andere kant van de kamer ophangen aan het plafond. Het liefste draadloos, anders moet ik wel hele lange HDMI kabel aanschaffen. Daarnaast zou ik graag via de beamer: - TV willen kijken - DVD kijken - Apple TV - Via macbook/iphone/ ipad willen streamen Ik zat zelf te denken aan een Wi-Fi beamer, maar wellicht hebben jullie tips? groet, Michiel |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad1 en Samsung beamer | Loekel | iPad accessoires en onderdelen | 0 | 15-06-11 12:32 |
Ipod touch aansluiten op pioneer VSX-1018AH | brambrambram | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 10-06-11 18:09 |
iPhone op beamer | 5hoog8ter | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 22:57 |
|
|