gekochte film op iphone naar mac discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik heb gisteren voor het eerst een film gekocht in de iTunes store. Deze film heb ik op m'n iPhone aangeschaft. Nu zou ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
gekochte film op iphone naar mac
Hallo, ik heb gisteren voor het eerst een film gekocht in de iTunes store. Deze film heb ik op m'n iPhone aangeschaft. Nu zou ik graag willen dat ik de film ook kan downloaden op mijn mac. Echter zie ik de film niet tussen de aangeschafte items staan, iemand een idee of moet ik de film nogmaals aanschaffen?
Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als je naar de film zelf zoekt, staat er dan niet bij dat je hem al gekocht hebt?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
film, iphone, itunes, mac, video |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
gekochte muziek itunes op ipad downloaden naar iphone lukt niet | pippie | iPhone algemeen | 1 | 02-11-12 11:10 |
film via AirPlay Mac 10.8 of MediaPlayer (firecore) | Geert1976 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 15-07-12 12:02 |
Film van naar Iphone | Daan813 | iPhone algemeen | 10 | 25-09-11 23:17 |
gekochte cydia apps overzetten naar nieuwe iPhone? | Roccade | Jailbreak apps en thema's | 6 | 31-05-11 20:39 |
Video: 3gs film niet naar film bieb?? | tapijtkever | Muziek, foto & video | 0 | 26-10-09 16:05 |
|
|