Van filmrol naar fotostream foto's kopiėren discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, Graag wil ik het volgende aan jullie vragen: Ik zou graag van mijn iPhone 4 mijn filmrol willen kopiėren naar mijn iPhone 5, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Van filmrol naar fotostream foto's kopiėren
Dag mensen,
Graag wil ik het volgende aan jullie vragen: Ik zou graag van mijn iPhone 4 mijn filmrol willen kopiėren naar mijn iPhone 5, zonder hulp van een pc. Nu zie ik nergens de mogelijkheid om de foto's in mijn filmrol te kopiėren naar mijn photostream, zodat ik via iCloud alles op de iPhone 5 kan binnen halen. Heeft iemand een suggestie hoe ik dit voor elkaar kan krijgen? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Met DropBox Camera Upload lukt het misschien wel. |
|
||||
|
||||
Dank je voor je snelle reactie.
Ik heb niet alle foto's in mijn fotostream staan. Dropbox is een goede tip, dank je. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 26 april 2013 om 19:54 ---------- Gevonden! Bij beheer opslag, kan je gewoon fotorol laten backuppen als reservekopie. Deze neemt hij mee naar mijn iPhone 5. Wat mij betreft opgelost. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: Foto's uit filmrol maar wel in fotostream | milantje | Muziek, foto & video | 4 | 13-09-12 10:55 |
Foto's verwijderen van I phone filmrol, als ze al via fotostream op de Mac staan. | blije appel | Muziek, foto & video | 1 | 30-05-12 13:02 |
fotostream naar filmrol | yoki1985 | iPhone algemeen | 7 | 03-05-12 16:56 |
foto's van en naar kopieren | Rowy | Muziek, foto & video | 1 | 01-02-12 17:47 |
Foto: Foto's kopieren naar Filmrol | akkermansm | Muziek, foto & video | 1 | 14-01-12 20:26 |
|
|