Kan ik mijn iphone en mijn dochter haar ipad samenvoegen discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb ern iphone en de dochter een ipad. Kunnen wij met 2 apple id's ook onze toestellen samenvoegen? Onze i-tunes en apps? Nu ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan ik mijn iphone en mijn dochter haar ipad samenvoegen
Hallo,
Ik heb ern iphone en de dochter een ipad. Kunnen wij met 2 apple id's ook onze toestellen samenvoegen? Onze i-tunes en apps? Nu kopen wij soms dezelfde liedjes en das toch stom he! Dank je wel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
je kan via het ID van de andere het liedje/app van de andere terug -gratis- kopen.
je behoefd dus enkel haar ID en paswoord. |
|
||||
|
||||
Of zij exporteert/kopieert haar liedjes naar jou op de computers en je sleept ze naar je eigen iTunes
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Mijn ex krijgt mijn berichten ook op haar toestel | Dobbelaere yves | iPhone algemeen | 4 | 07-10-13 16:33 |
Hoe wis ik mijn Apple ID van mijn iPod die ik aan mijn dochter geef? | SWlover | iPhone algemeen | 3 | 08-05-13 12:22 |
iPod touch: Hoe kan ik mijn zus haar ipod touch 2g mc model update naar iOS 5 | magicstar2700 | Jailbreak | 7 | 05-04-13 11:58 |
Ik wil niet dat iPad van dochter mijn adressen synchroniseert | McEd | iPad algemeen | 1 | 20-05-12 03:44 |
wil oude Iphone aan dochter geven, kan ik voor haar nieuw account maken? helllp | mdecocq | iPhone algemeen | 3 | 30-05-11 16:40 |
|
|