//

Ik kan mijn muziek enkel afspelen met Wi-Fi

Ik kan mijn muziek enkel afspelen met Wi-Fi discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Al een lange tijd gebruik ik iTunes voor het aanschaffen van muziek (waarvoor ik dus gewoon betaal). Hiermee heb ik nooit problemen gehad, en ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Media > Muziek, foto & video
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 19-07-15, 21:35
SugarInMyCoffee SugarInMyCoffee is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard Ik kan mijn muziek enkel afspelen met Wi-Fi

Hallo!

Al een lange tijd gebruik ik iTunes voor het aanschaffen van muziek (waarvoor ik dus gewoon betaal). Hiermee heb ik nooit problemen gehad, en je raadt het al, tot vandaag. Voor mijn muziek staat 3G altijd uitgeschakeld.

Ik heb met mijn iPhone altijd naar mijn muziek geluisterd, zonder dat ik hiervoor internet nodig had. Nu kan ik enkel muziek luisteren als mijn Wi-Fi aanstaat. Als er geen Wi-Fi beschikbaar is, krijg ik de melding:
'Verbind met Wi-Fi om af te spelen. Om nummers af te spelen als er geen Wi-Fi-verbinding is, schakelt u in 'iTunes en App Store' in Instellingen afspelen via een mobiel netwerk in.'
Als ik de melding volg en mijn mobiel netwerk voor iTunes inschakel, speelt mijn muziek wel af, maar krijg ik niets te horen. Geen geluid dus.

Naar mijn mening is het vreemd om internet nodig te hebben voor het luisteren van betaalde muziek. Waarom zou ik dan betalen voor muziek als ik ook online muziek kan luisteren via internet? Zoals ik al zei, heb ik mijn mobiel netwerk nooit ingeschakeld voor muziek. Waarom krijg ik de melding nu dan wel?

- Mijn hoofdvraag is hier: hoe zorg ik ervoor dat ik weer naar muziek kan luisteren zonder dat ik daarvoor Wi-Fi of 3G nodig heb.

- Als dat niet mogelijk is, is mijn vraag: hoe zorg ik ervoor dat ik met 3G naar mijn muziek kan luisteren? Zoals ik hierboven omschreven heb, kan ik dat dus ook niet.

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Voor al omdat ik bijna op vakantie ga .
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 20-07-15, 00:27
SugarInMyCoffee SugarInMyCoffee is offline
• iOS 8.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2015
Berichten: 2
Standaard

Oke, na heel wat uitzoekwerk ben ik er toch nog zelf achtergekomen wat de oplossing is. Wellicht ook handig voor anderen om dit te weten. Achter de naam van een liedje/artiest staan drie puntjes. Klik daarop en selecteer vervolgens 'maak nummer(s) offline beschikbaar'. Dit heb ik alleen nooit hoeven te doen. Misschien dat het te maken heeft met de komst van de vernieuwde versie van 'mijn muziek' op de iPhone.
  #3  
Oud 08-09-16, 00:08
ballegooier's schermafbeelding
ballegooier ballegooier is offline
• iOS 15.1
• iPadOS 14.8
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Amsterdam
Berichten: 3.775
Standaard

Heel irritante functie dit. Synchroniseer ik sinds lange tijd weer eens wat muziek op mijn iPhone via iTunes. Staat meer dan de helft er niet op! Dank SugerInMyCoffee voor het uitzoekwerk. Kan ik nu handmatig na het synchroniseren nog fijn even alles controleren op 'offline beschikbaar maken'.
  #4  
Oud 10-09-16, 01:35
Beech43 Beech43 is offline
• iOS 12.2
• 12.2
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 2.682
Standaard

Als je update naar FW:9.3.5 zie je een download tekentje.
__________________
Ik weet niet veel, maar kan alles vinden
Reageren

Labels
muziek speelt niet



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Via mijn iTunes muziek afspelen op Apple tv, moet pc aanblijven? Hombra Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 8 05-03-14 13:07
Gedownloade muziek op mijn iphone afspelen rvldj iCloud 1 18-01-13 10:16
Muziek van mijn PC afspelen via App ? ErikvT iPhone Apps 3 20-04-11 19:58
Kan je van je muziek via je iPhone afspelen? jerrelino Muziek, foto & video 3 27-08-10 03:02
Windows: kan geen muziek afspelen tgg iTunes 2 24-09-08 20:14

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:23.