hoe fotoalbums van iphone naar pc overzetten discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn oude foto's (vroeger met digitale camera gemaakt) die ooit van Windows PC via iTunes naar iPhone en iPad zijn overgezet, kunnen niet via iTunes, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hoe fotoalbums van iphone naar pc overzetten
Mijn oude foto's (vroeger met digitale camera gemaakt) die ooit van Windows PC via iTunes naar iPhone en iPad zijn overgezet, kunnen niet via iTunes, noch via iCloud, noch via Verkenner (map DCIM/100Apple) worden teruggehaald naar de (nieuwe) PC. Via de Verkenner kan ik alleen de filmrol en de fotostream bereiken. Volgens Apple Support is de enige overblijvende mogelijkheid om die oude albumfoto's naar mijzelf te mailen en vervolgens te slaan. Dat is toch vreemd. Weet iemand een betere/snellere oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uit mijn hoofd staan ze in je libary.
In een mac kan je daar gewoon bij, maar daar heb je niks aan. Als een Apple expert echter zegt dat het niet kan, vrees ik het ergste... |
|
|||
|
|||
Voor het backuppen van mijn iPhone-foto's gebruik ik al enige tijd de tool iBrowse (iBrowse).
Hierin kan ik ook foto's vinden die ik sync vanuit iTunes. De map waarin deze foto's opgeslagen staan is: "iPhone" -> Media -> PhotoData -> Sync -> 100SYNCD Wellicht dat je op deze manier de oude foto's terug kunt halen |
|
|||
|
|||
Citaat:
Je kan die gesynchroniseerde plaatjes met PhotoSync naar een PC overzetten. https://photosync-app.com Let op! Gesynchroniseerde foto's zijn niet de originele foto's. iTunes heeft de resolutie aangepast aan de resolutie van het respectievelijke toestel. Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 15-01-16 om 10:28. |
|
|||
|
|||
De tip van GONUS met iBrowse werkte prima. Hartelijk dank daarvoor. Wel vreemd dat Apple Support dit niet wist te vermelden. Ik zal het hen mailen.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe app van iPhone 5 S overzetten naar iPad 2? | Siggrid | iPhone algemeen | 13 | 15-02-15 14:08 |
Backup van iPhone 5s naar andere GSM overzetten, hoe? | Thraca | iPhone algemeen | 3 | 06-09-14 08:18 |
Contactpersonen van Samsung Galaxy Note naar Iphone overzetten, hoe te doen? | andremontijn | iPhone algemeen | 11 | 18-01-13 21:18 |
Foto: Hoe foto's van oude (verloren) iphone overzetten naar nieuwe | joekainie | Muziek, foto & video | 1 | 03-09-12 18:18 |
weet iemand ook hoe ik all mijn TelNummer van Iphone naar Sim kan overzetten? | slim.thug | Archief | 2 | 18-02-08 03:18 |
|
|