Deezer afspelen autoradio lukt niet Ipone geen probleem discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Info Alpine UTE-72BT - Autoradio Enkel DIN - USB - Bluetooth Iphone 7 Wanneer ik spotify gebruik is dit geen enkel probleem, aanklikken spotify en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Deezer afspelen autoradio lukt niet Ipone geen probleem
Info
Alpine UTE-72BT - Autoradio Enkel DIN - USB - Bluetooth Iphone 7 Wanneer ik spotify gebruik is dit geen enkel probleem, aanklikken spotify en onderaan wordt aangeven waarop ik de muziek wil beluisteren. (beschikbaar apparaten) Bellen via Bluetooth geen probleem Muziek afspelen via Bluetooth gaat niet, wel met kabel Op de autoradio lukt niet via via Bluetooth muziek af te spelen Het vreemde is dat ik in de app van Deezer op geen enkele manier een apparaat kan laten aansturen Kan iemand mij uitleggen hoe ik Deezer via Bluetooth muziek kan laten afspelen op de bovengenoemde alpine. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Alpine Mobile -Producten
De App Direct modus geeft u de mogelijkheid om te genieten van het geluid van elke iPhone app via de luidsprekers van de auto terwijl u uw telefoon oplaad |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
ipad muziek via autoradio laten afspelen | bollemarc | iPad algemeen | 3 | 17-02-12 15:18 |
Muziek afspelen lukt niet na update iOS5 | emmel | Muziek, foto & video | 3 | 26-10-11 22:24 |
Unlock probleem nieuwe Ipone 4 | ilse0407 | Unlock | 6 | 15-07-11 13:57 |
probleem alpine autoradio | jare9395 | iPhone algemeen | 0 | 01-01-11 18:45 |
Niet automatisch afspelen Ipod functie icm autoradio. | Harley4 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 18-10-09 13:55 |
|
|