Foto's dwars van mac mini discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Foto's die vanaf mijn iPhone komen worden op zich netjes gesynchroniseerd met iPad en mac mini. Ik heb nu Sierra. Helaas werkt die niet als ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's dwars van mac mini
Foto's die vanaf mijn iPhone komen worden op zich netjes gesynchroniseerd met iPad en mac mini.
Ik heb nu Sierra. Helaas werkt die niet als vanouds. Maar al een tijd heb ik last van foto's die ik upload naar internet die gaan dwars staan. Dus ik moet foto's altijd vanaf mijn iPhone of iPad uploaden. Alle foto's zien er gewoon uit op de harde schijf van mijn mac. Draaien heeft dus ook geen nut. Volgens mij heb ik dit niet zelf gedaan, maar staat er toch ergens een instelling ineens verkeerd sinds El Capitano. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto: foto's verwijdert van iphone - ook weg uit foto's op mac | tommynegen | Muziek, foto & video | 9 | 22-12-15 13:57 |
delen van pages met ipad en mac mini | karo42 | iPad algemeen | 8 | 27-01-11 16:41 |
Met Ipad op Safari van Mac Mini | Jz86 | iPad Apps | 3 | 07-01-11 18:00 |
|
|