Coverflow uitschakelen mogelijk? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om coverflow uit te schakelen? Het ziet er erg mooi uit maar echt gebruiken doe ik nooit. Het is vervelend dat hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Coverflow uitschakelen mogelijk?
Is het mogelijk om coverflow uit te schakelen? Het ziet er erg mooi uit maar echt gebruiken doe ik nooit.
Het is vervelend dat hij overschakeld op coverflow omdat je de iphone iets te schuin houd.
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
"vervelend"? Dit is DE show-off van je iPhone, man!
|
|
|||
|
|||
Ha ik ben het met MP3-junky wel eens...! als ik in bed lig muziek te luisteren, en dat apperaat n beetje schuin houd springt ie direkt op de coverflow....! dan is het lastig om naar de volgende song te gaan zonder ja hand in de meest rare bochten te wringen
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Sinds ik de Iphone heb slaap ik rechtop
|
|
||||
|
||||
Luxeprobleem dit
|
|
|||
|
|||
niets luxe probleem! praktisch probleem!!
|
|
|||
|
|||
Hahahaha,,
Ik heb dat ook Als ik in bed ligt te slapen. Maar je kan toch ook je muziek laten doorspelen en andere dingen doen? of ga je naar het schermpje kijken hoe die hem afspeelt ? Ik vind coverflow echt een mooi iets! Ben er echt over te spreken. SUper mooi! |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ja en nee
Ja: Je kunt gemakkelijk aan het album plaatje zien waar je moet zijn. Nee: Zoals jullie hierboven al zeggen hoef je de iPhone maar iets schuin te houden en je zit al in die coverflow modus. Ik zelf gebruik het eigenlijk ook nooit, maar dat komt dan ook omdat ik telkens zo'n afspeellijst afspeel en dan heb ik de iPhone dus in m'n broekzak zitten.
|
||||
|
||||
Hmmja Ag geef apple een a 2 updates en ze hebben er een aan/uit functie ingebouwd...
En CoverFlow in iTunes gebruik ik het nooit ik gebruik het ook nooit op me nieuwe iPod Classic 160... Dus Nja tis mooie showoff Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
waarom verschijnen sommige albumillustraties wel en andere niet?
Net zoals andere mensen in andere topics ook schreven, heb ik ook dat ik, wanneer de iPhone schuin gehouden wordt, slechts een klein deel van alle covers zie verschijnen, terwijl gewoon in albumsoverzicht alle coverplaatjes er wel bij verschijnen. Ik kan er maar niet achter komen waarom sommige illustraties wel verschijnen in coverflow en andere niet. Ook andere mensen hebben deze vraag gesteld, maar tot op heden is er geen sluitende oplossing voor gegeven. Iemand raad misschien?
|
|
||||
|
||||
@ABKtje Mischien music slecteren CTRL A op Appletje A en dan overal een plaatje toevoegen en dan opnieuw elke Cover toevoegen..?
However koop gewoon bij iTunes en je hebt het probleem niet Laatst gewijzigd door Stiruam; 27-11-07 om 19:32. Reden: duidelijker maken aan wie het bedoeld was met @ |
|
|||
|
|||
Citaat:
Daarna opnieuw naar de cover laten zoeken. Dat wil weleens helpen. |
|
|||
|
|||
Beetje moeite maar dan ist opgelost...
Kijk als je bij alle nummers gewoon rechter muisknop doet Vervolgens "info tonen" dan naar "illustratie" ---> "toevoegen" en dan gewoon je album cover toevoegen die je wilt. Miss ff wat werk maar dan heb je wel alles mooi en netjes Trouwens je kan dan zelfs foto's van jezelf plaatsen of wat je wilt... Heb ik ook gedaan en gezegd dat 't album van mij is?! |
|
||||
|
||||
jaja dat weten de meeste wel denk ik echter je kan ook mijn tutorial volgen: https://forum.iculture.nl/f1/ip...reditcard.html en dan iTunes de album art laten ophalen dan is ie top qualitijd en het is makkelijk!
Greetz, Stiruam |
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Blijkbaar weet niet iedereen het vandaar de korte uitleg!? |
|
|||
|
|||
Als je in coverflow het volgende nummer kan selecteren kan je toch gewoon op de i (of de cover) duwen en dan kan je het volgende nummer kiezen. Lijkt me simpel zat
|
|
||||
|
||||
Covers die niet in iTunes zitten kan je trouwens simpel toevoegen (niet per nummer, maar in 1x): alle nummers van 1 album selecteren, rechtermuis -> info tonen. Dan zie je aan de rechterkant zo'n minuscuul album vakje. Daar kan je plaatje in plakken/slepen en dan zet ie m in alle geselecteerde nummers...
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
coverflow ipad | played | iPad algemeen | 2 | 10-11-10 11:43 |
opladen van batterij uitschakelen mogelijk?? | detang | iPhone algemeen | 9 | 03-11-09 21:21 |
Windows: Coverflow iTunes 8 | Yash100 | iTunes | 11 | 15-11-08 14:09 |
Muziek: audiboeken coverflow | Simm | Muziek, foto & video | 2 | 09-01-08 18:05 |
|
|