Coverflow uitschakelen mogelijk? discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ook ik heb het zo gedaan en na een aantal keer toevoegen, weer verwijderen en weer toevoegen worden uiteindelijk toch alle covers getoond bij schuin ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ook ik heb het zo gedaan en na een aantal keer toevoegen, weer verwijderen en weer toevoegen worden uiteindelijk toch alle covers getoond bij schuin houden van mijn iphone. Stug volhouden dus maar...
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Aaaaah begin dadelijk echt te trippen heb nou dus verwijderd en weer toegevoegd en geen resultaat daarna nog een keer gedaan nog geen resultaat
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu een nieuw probleem. Ik heb dus een aantal keren geprobeerd met foto toevoegen en weer verwijderen maar kreeg geen resultaat. Dus heb ik alle muziek ervan af gegooit en plaatjes erbij toegevoegd. Alleen krijg ik nu helemaal geen cover flow Ik krijg dus maar 1 plaatje te zien die hij op dat moment aan het afspelen is
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook het probleem dat coverflow niet alle covers laat zien die ik in Itunes heb toegevoegd. Ik las net op het Apple forum dat coverflow alleen de covers laat zien van de nummers/albums die een albumnaam hebben. Ik heb maar 5 albums en verder allemaal losse nummer (wel met covers) maar die laat hij dus niet zien. Een oplossing die stond beschreven was om alle nummers die geen albumnaam hebben bijvoorbeel album naam '1' of 'andere' te geven (kan natuurlijk ook een andere naam zijn).
Ik ga het nu proberen en zal over 5 minuutjes mijn bevindingen posten. Gr. Fred Edit: Het heeft niet gewerkt, nu laat hij van het album 'andere' alleen de cover zien van het eerste nummer. Ik ga weer verder knutselen. Edit: De oplossing zou zijn om elk nummer een albumnaam te geven, aangezien ik 500 losse nummers heb van verschillende artiesten vind ik het mooi geweest en laat ik het lekker zo. Laatst gewijzigd door Fred85; 21-12-07 om 16:52. |
|
|||
|
|||
Ik heb eens geprobeerd op de manier hoe jij het hebt gezegd. Heb dus bij elke liedje een nummertje gegeven en dit werkt bij mij wel Maar ik heb dit alleen getest met een lijstje van maar 13 liedjes
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Krijg Iphone niet in DFU (apple logo, uitschakelen niet mogelijk) | keesdr | iPhone algemeen | 3 | 01-02-11 22:19 |
coverflow ipad | played | iPad algemeen | 2 | 10-11-10 11:43 |
opladen van batterij uitschakelen mogelijk?? | detang | iPhone algemeen | 9 | 03-11-09 21:21 |
Windows: Coverflow iTunes 8 | Yash100 | iTunes | 11 | 15-11-08 14:09 |
Muziek: audiboeken coverflow | Simm | Muziek, foto & video | 2 | 09-01-08 18:05 |
|
|