Veranderen van computer discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, beste forumleden. Ik heb een probleem: Ik heb mijn bibliotheek geëxporteerd van een andere computer (geen bestanden, alleen bestandsinfo), en nu wil ik meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Veranderen van computer
Hallo, beste forumleden. Ik heb een probleem: Ik heb mijn bibliotheek geëxporteerd van een andere computer (geen bestanden, alleen bestandsinfo), en nu wil ik meer muziek op mijn Iphone zetten, zonder dat alles wat erop staat wordt gewist. Weet iemand hoe ik dit kan doen????
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat je moet doen is het Library bestand van de oude computer op de nieuwe plaatsen, zodat je iPhone herkent dat het om dezelfde bibliotheek gaat.
|
|
|||
|
|||
of gewoon handmatig muziek via itunes erbij plaatsen
|
|
|||
|
|||
Dat heb ik inderdaad geprobeerd, maar ik krijg deze foutmelding:
|
|
|||
|
|||
dat komt omdat je mappenstructuur anders is, het makkelijkste is echt wel gewoon handmatig de nummers die je erbij wil erop plaatsen
|
|
|||
|
|||
Het probleem is echter dat ik de nummers niet meer op de computer heb staan, alleen de bibliotheek ervan.
|
|
|||
|
|||
Het librarybestand refereert alleen naar de nummers die je dan weer ergens hebt opgeslagen. Heb je de nummers zelf niet meer opgeslagen dan kan iTunes dus ook niet de bestanden vinden die via het Librarybestand hieraan zijn gelinkt. Je zult dus inderdaad de desbetreffende muziek handmatig erop moeten zetten.
|
|||
|
|||
Imtoo ipod computer transfer gebruiken en alles naar pc kopieren.
Daarna je computer opnieuw authorizen en klaar. |
|
|||
|
|||
|
Labels |
bibliotheek, iphone, itunes, sync |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Ringtonevolume appart van veranderen van iphonevolume | Colburners | Ringtones en Wallpapers | 7 | 02-01-13 21:51 |
Laadcirkeltje veranderen van cydia | wallie12 | Jailbreak apps en thema's | 6 | 10-05-11 22:32 |
VEranderen van internet | Daanhoek | Koopinformatie Nederland | 0 | 22-10-10 12:19 |
Veranderen van de Taal | sahaho | Archief | 3 | 25-01-09 12:11 |
Mac OS X: adres/mail in een computer, music op andere computer | kiteseb | Desktop-applicaties | 0 | 13-02-08 15:32 |
|
|