Foto's met de iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik vind persoonlijk de foto's niet zo scherp. Ik heb zelf een N73 en die maakt volgens mij wel wat mooiere foto's....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Ik vind persoonlijk de foto's niet zo scherp.
Ik heb zelf een N73 en die maakt volgens mij wel wat mooiere foto's. Laatst gewijzigd door iDaniel; 02-10-07 om 15:51. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een N73,
Verschil is natuurlijk wel dat de iPhone een 2 MP heeft en de N73 een 3,2 MP. Dan schijnt megapixel weer niet het belangrijkste te zijn maar de Carl Zeiss schijnt in de N73 heel goed te zijn. |
|
|||
|
|||
ach de 2 mp camera op mijn w800i maakt ook betere foto's
en heeft autofocus. maar de fotos die je met die iphone kan maken zijn voor mij net goed genoeg denk ik |
|
||||
|
||||
carl zeiss blijft ook maar een naam die nokia en sony hebben gekocht
|
|
||||
|
||||
Hieronder een foto van mijn iPhone van de tuin
|
|||
|
|||
Wohooowwww Wouter, die foto is van een uitstekende kwaliteit.
Apple heeft er toch wel een degelijke 2MP camera insgestoken. In de 2e generatie zou misschien een 5MP camera kunnen zitten en als ze hun kwaliteit behouden zullen dat moeten foto's zijn zoals die van een digitale camera verwacht worden, en ook een videofunctie natuurlijk. |
|
|||
|
|||
Issues met contrast? De hele onderkant van mijn kat Mika is lichter door overspraak van de CCD chip. |
|
|||
|
|||
Zwart op wit is ook niet echt makkelijk voor een camera.
Omdat dit 2 uiterste contrastwaarde zijn, de witbalans van de camera raakt in dan in de war en kan zich moeilijk afstellen. |
|
|||
|
|||
Nou ja, mijn EOS 30D doet dit zonder problemen hoor
|
|
|||
|
|||
Een foto met de iPhone genomen tijdens een ochtendwandeling en eentje binnen!
|
|
|||
|
|||
issie mooi, of issie mooi
|
|
||||
|
||||
Het kan overigens zijn dat je foto's iets te groen uitvallen. Dit is een bekend probleem van < fw1.02, maar zou ook in de huidige modellen nog zitten. Op iPhoneatlas.com kun je meer over dat probleem lezen:
The iPhone camera problem (green photos): How to fix, more pictures - iPhone Atlas iPhone Update 1.0.2 (#2): fixes green photo tint issue for some users; missing audio, fix - iPhone Atlas |
|
||||
|
||||
Dikke auto zeg
Hier nog eens 3 foto's van mij zonet gemaakt: PS. vooral die laatste is wel mooi met die zonnestralen |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
hier zijn nog een paar mooie
|
|
||||
|
||||
Jammer van die streep op 't dak, verder superfantastischemooie auto
|
|
||||
|
||||
4 foto's die ik vanmorgen (bij Volvo gebouw) gemaakt heb van onze nieuwe auto (V50) die hopelijk deze week klaar is
De laatste foto is een V70 in de showroom. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
op mijn werk, ik zit bij zo een duits autoverhuurbedrijf. wij delen het pand met de oude eigenaren van google en die stradale is geloof ik van een van die ontwikkelaars.
Die audi TT is van ons maar helaas heb ik die stradale niet mogen uitproberen |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
|
|