Foto's met de iPhone discussie in Muziek, foto & video forum; ( verdwijnt na registratie ) hee ik heb nu behoorlijk wat fotos in mn filmrol (Camera Roll) staan en merk dat deze niet meer soepeltjes rollt als in het begin. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
hee ik heb nu behoorlijk wat fotos in mn filmrol (Camera Roll) staan en merk dat deze niet meer soepeltjes rollt als in het begin.
hij begint te stotteren. heeft een van jullie dit ook ondervonden? |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Zelf sync ik elke dag wel even met de mac om de gemaakte fotó's van het toestel te halen. Dus zelf heb ik het probleem niet.
Als ik een 30 foto's erop heb staan merk ik eigenlijk niet dat het hapert. |
|
||||
|
||||
Nieuwe auto met wat interior shots. Alles gewoon op default I guess, nog niet veel instellingen gevonden voor de camera. |
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit,
Ik heb 1 probleem als ik een foto heb genomen en die door wil mailen of al een bestaande foto die ik er via itunes heb opgezet. Kan ik het niet uitlezen kan dit liggen aan het feit dat ik XP gebruik?? Ik hoor het graag van jullie alvast bedankt Ruard |
|
||||
|
||||
hier foto's met iphone
|
|
|||
|
|||
Blijf me verbazen over de kwaliteit, wat jullie schieten Heb het nog niet echt geprobeerd met de mijne, maar zal het eens wagen als ik iets moois zie
@astinmartin-auto(tje): vind de niet-cabrio mooier |
|
||||
|
||||
De camera valt tegen als camera, maar niet als 2MP GSM-camera. Heb foto's gezien van een Nokia 5MP met autofocus en glazen lens, dat was al toch zeer indrukwekkend tov. iPhone Maar ik vind hem toch zeer ok, buiten de slechte lichtgevoeligheid.
|
|
|||
|
|||
De kwaliteit van deze foto's vallen me 100% mee. Alleen bij achtergronden met fel licht valt het wat tegen maar dat heb je met iedere telefoon volgens mij.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
De sneeuwstorm van 18.15 uur vandaag.
|
|
|||
|
|||
En het aquarium.
|
|
||||
|
||||
Cebit dan maar
|
||||
|
||||
Foto getrokken met iPhone op concert van Anouk (Sportpaleis Antwerpen 19/03/08). Niet slecht voor een 2MP camera met zo veel tegenlicht...
|
|
||||
|
||||
Ik ben jaloers! Als fan van anouk kon ik helaas niet bij de concerten in Nederland zijn. De optie om naar antwerpen te gaan, bedacht ik me te laat
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
de kwaliteit van de camera is niet af te lezen aan het aantal megapixels, het aantal pixels geeft enkel de grootte van de foto aan.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Foto vanaf de domtoren. Durfde de iphone niet over het randje te duwen
Vandaar deze mietjes shot |
|
||||
|
||||
Mijn dj setup thuis....en een bbq grill (met vlees )
|
|
||||
|
||||
Wie had er een hap uit die hamburger rechtsonder genomen?
smerige grill btw.. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's iPhone 4 met flits geeft blauwe foto | Nicole90 | Muziek, foto & video | 7 | 15-09-12 12:32 |
Foto's Syncen Met iPhone!?! | EN-IS | iTunes | 10 | 15-04-09 18:15 |
|
|